PDA

View Full Version : NYC: FinnChurch 16.9.2001 Special Sermon

mnn
13 September 2001, 16:55
Email FinnChurch:lta

-------------------------------------
Tervehdys Finn Church of New Yorkilta
-------------------------------------

Toivon, että tämä sähköposti tavoittaa sinut ja perheese ehjänä ja turvassa. New Yorkin ja Washginton D.C.’n terrotisti-iskut ovat järkyttäneet meitä kaikkia kammottavuudessaan viime päivinä.

Itse olen ollut Lenox Hill sairaalassa sekä Amerikan Punaisen Ristin operaatiossa viimeiset kaksi päivää. On lohdutonta vastaanottaa epätoivoisia omaisia, jotka etsivät rakkaitaan. Tämä katastrofi koskettaa meitä kaikkia monin tavoin. Tunnelmat New Yorkissa vaihtelevat shokista ja epätoivosta pakokauhuun ja vihaan. Surun syvyyttä on mahdoton mitata. Tällaisena aikana käännymme Taivaallisen Isämme puoleen lähes mykistyneinä. Jumala on luvannut olla kanssamme kaikkina elämämme päivinä. Kehoitan sinua hiljentymään rukoukseen tämän katastrofin keskellä. Uskon, että Taivaallinen Isämme itkee kanssamme maailman pahuutta.

Tänä sunnuntaina 16.9.2001 kello 15.00 (3PM) pidetään suomenkielinen jumalanpalvelus Park Avenue Methodist Church’in tiloissa, 86th Street Lexingtonin ja Park Avenuen välissä. Jumalanpalveluksen järjestää Manhattanin suom. ev.lut. srk. Olet sydämellisesti tervetullut yhteseen jumalanpalveluseemme hiljentymään ja tuomaan Jumalan eteen huolesi. Ymmärrän että monet teistä eivät pääse jumalanpalvelukseen tulemaan. Mikäli haluat, voit lähettää esirukouspyyntöjä minulle osoitteeseen tarja.koskela@finnchurchny.org. Pyydän myös että voisit laittaa tämän sähköpostin eteenpäin mahdollisimman monille, koska kommunikointi on erittäin takkuista ainakin New Yorkissa tällä hetkellä. Kiitos avustasi.

Älä epäröi kääntyä Finn Churchin puoleen. Autamme kaikin mahdollisin tavoin. Minut tavoittaa puhelimitse puh. (718) 545 0798 tai sähköpostilla. Voit luottaa siihen että Finn Churchissa rukoillaan puolestasi.