PDA

View Full Version : Suomenkielisiä radio-ohjelmia

Sain juuri sähköpostia Pirkko Kianstenilta, joka on Victoriassa, Kanadassa joka lauantai lähetettävän "Soitellaan" -ohjelman juontaja. Ohjelma kuuluu myös netin kautta RealAudio-ohjelman avulla.

Löydät ohjelman netissä tästä osoitteesta:
http://cfuv.uvic.ca/

Tässä lyhyt kuvaus ohjelmasta:

Soitellaan on RealAudio-ohjelma joka lauantai klo. 10:00-11:00 (PST) / 13:00-14:00 (EST). Ohjelma on suomenkielinen ja sisältää musiikin lisäksi suomalaista runoutta sekä mielenkiintoisia
dokumenttiohjelmia ja suomalaisia kuunnelmia. Ohjelma lähetetään Victorian Yliopistossa sijaitsevalta radioasemalta ja sen juontaa maisteri Pirkko Kiansten.

--

Soitellaan with Pirkko Kiansten. A Finnish program featuring Finnish music ranging from popular modern music to folk and classical. News, interviews and poems in Finnish.

[This message has been edited by Ville (edited 13-06-1999).]

Lokari
14 June 1999, 01:05
Ville: Olen kuunnellut Pirkon ohjelmia netin kautta jo viime syksystä lähtien aina kun olen muistanut ja joutanut. Olen tuntenut hänet jo 70-luvulta, jolloin asuin perheineni Victoriassa, ja olipa Pirkko yllättynyt, kun pari kuukautta sitten soitin hänelle kesken hänen ohjelmansa aivan mantereen toiselta laidalta.

Nautin ohjelmasta kovasti ja suosittelen sitä kaikille suomalaisille myös Pohjois-Amerikan ulkopuolella.