View Full Version : FlashChat
katrijo
25 January 2005, 04:31
FlashChat on hienon näköinen! Oletteko viime aikoina chattailleet siellä? Jos niin milloin olisi porukkaa koolla?
Noniin, chattikello on nyt kunnossa (käy katsomassa Etusivun etusivulla (http://www.etusivu.net)). Olen ajatellut, että luotaisiin useampia mutta lyhyempiä chattihetkiä eri aikoihin vuorokautta. Esimerkiksi jonkinlainen "aamukahvipöytä" voisi olla kiva. Vaikka joku varttitunnin yleinen chattiaika USA:n aamupuolella ja sitten toinen taas Euroopan aamupuolella, jne.
Lähipäivinä laitan chattikellon myös chatin login-sivulle ja ennenpitkää jollaintapaa aktiivinen chatti tulee näkyville myös tänne viestitaululle (ehkäpä banneriin, kunhan saan bannerin uudistettua :)).
Jaana2
26 January 2005, 15:06
Ville Vaikka joku varttitunnin yleinen chattiaika USA:n aamupuolella ja sitten toinen taas Euroopan aamupuolella, jne.
Lähipäivinä laitan chattikellon myös chatin login-sivulle ja ennenpitkää jollaintapaa aktiivinen chatti tulee näkyville myös tänne viestitaululle (ehkäpä banneriin, kunhan saan bannerin uudistettua :)).
Hieno idea :allright: Katrijo on meitä US Central aikaa tasan 12 t edellä. Muistaakseni.. :nut:
Esim. jos olisi aamukahvit..USA, Kanada, niin päiväkahvit tai Happy hour Eurooppa ja Sinikka ja alo, iltakahviaika Katrilla.
:D
Krissy
12 February 2005, 22:04
käykös kukaan enää chattailemassa, kun melkein aina kun siellä pistäydyn on tyhjää täynnä :cry: Olen mielestäni käynyt ihan "virallisinakin" chattiaikoina
käykös kukaan enää chattailemassa, kun melkein aina kun siellä pistäydyn on tyhjää täynnä :cry: Olen mielestäni käynyt ihan "virallisinakin" chattiaikoinaTäkäläisinä iltapäivinä olen usein nähnty siellä porukkaa (Sipriina, Jaana, Zzeus...). En usko, että noita virallisia chattiaikoja kukaan noteeraa niin kauan kuin viestitaulun bannerissa ei ole kelloa niistä muistuttamassa.
Eila Kalinina
05 March 2005, 07:22
Hei!
Tulin katsomaan, onko täällä ketään? Vai olisivatko kaikki Formula 1 odottelemassa.
Hei Eila! Kiva nähdä sinua täälläpäin. Saattavat olla katsomassa F1:siä.. minä olen juuri menossa unten maille. Kello on kohta puoli kaksi aamulla! :)
Minkä ihmeen takia chatiin mennessäni ruutuun läiskähti viesti, joka väitti jonkun muun olevan kirjautuneena minun nimimerkilläni? Eipä ole moista ennen näkynyt. Onko vika minun koneessani vai missä?
Todennäköisesti jostain syystä oli jäänyt edellinen istunto auki. Selaimen välimuistin tyhjentäminen saattaa auttaa tuollaisessa tilanteessa.
M@rko77
21 August 2006, 19:40
sät sät sät..;)
Päivitin chattisoftan uusimpaan versioon eilen illalla. Edellisessä versiossa oli ilmeisesti joku paha turvareikä viikonlopun aikana monia vBulletin-tauluja, joissa pyöri FlashChat ohessa, oltiin revitty maan tasalle hakkereiden toimesta. Tämä uusi versio paikkaa reiän.
En ole eläissäni chattallut - missään, ikinä - ja tänään päätin kokeilla, ja kukas se siellä oli ellei Sipriina! :D Sipri oli kyllä tosi kiltti mulle ja piti mua hyvänä, joten ei pelottanut. :) Sehän meni ihan mukavasti, siis chattailu, joten sitähän voisi kokeilla toistekin!
En vaan pitkään ehtinyt kun on töitä...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.