PDA

View Full Version : ciao italiasta

thsi73
06 December 2004, 19:30
on tosi sateista ja joulu jo kolkuttaa ovella. on tosi masentavaa :cry: :cry: :cry: . ei vaiskaan, täytyy aatella positiivisesti ja on mukava kun ei ole ränttää ja jäätä. tosin lumista talvea kaipaan joka vuosi!

finnseñora
06 December 2004, 21:55
Hei uudelle kirjoittajalle, tervetuloa! Täällä Espanjassakin on ollut hyvin märkää jo neljättä päivää, kova myrsky ja kaatosade... :D

Viestisi olisi voitu laittaa oikeastaan vaikka Eurooppafoorumiin, eikös? No, ei se mitään, pääasia että tulet mukaan. Tunnelmallista adventtiaikaa Italiaan! :)

Tervetuloa Etusivulle!! Toivottavasti kirjoittelet jatkossakin, sillä Italiasta on Etusivulla kirjoitellut ikinä ehkä kaksi henkilöä, ja hekin vain kerran tai kaksi.

Siirsin tämän ketjun tänne Eurooppafoorumiin, joten jatketaan keskustelua täällä :).

Täällä Dallasin lähistölläkin tulee vettä niin, että olen jumissa työpaikalla; auto on parkkipaikan toisessa laidassa, eikä minulla ole sateenvarjoa mukana. Jos juoksen autolle, olen läpimärkä sen saavuttaessani.

Erica_81
19 April 2005, 20:02
Olisi muuten ihan asiaa saada sub-foorumilistalle Italiallekkin oma foorumi. Ei minulla ainakaan jossain Ruotsi-foorumissa ole mitààn sanottavaa :D
Niin ettà yllàpitàjille vinkkià siità...

finnseñora
19 April 2005, 20:10
Mitäs sanotte uudesta paavista Benedikt XVI (Josef Karl Ratzinger)? On saksalainen ja jokseenkin sama tyyli kuin entisellä. Minusta kyllä aika vanha: 78 v.

Zzeus11
19 April 2005, 21:32
Uskon etta haluavat jatkaa samalla linjalla jonkun aikaa, ei liian kauaa, eli 78v just hyva ...ehka 10 vuotta, ehka paljon vahemman.
Sitten katsovat mailman tilannetta, valitsevat nuoren italailaisen/tai latino/hispanon marketointi syista, muslimit vievat liikaa 'market share' talla hetkella.
Tassa on aikaa hiota 'new marketing approach'...jingles and all.....katolinen kirkko tarttee vahan 'hip hoppia' , modernimpaa meininkia.

Olisi muuten ihan asiaa saada sub-foorumilistalle Italiallekkin oma foorumi. Ei minulla ainakaan jossain Ruotsi-foorumissa ole mitààn sanottavaa :D
Niin ettà yllàpitàjille vinkkià siità...Tosiaan.. pitää lisätä se huomenna. Onko »suomalaiset» italiaksi »finlandesi»?

thsi73
20 April 2005, 06:30
Tosiaan.. pitää lisätä se huomenna. Onko »suomalaiset» italiaksi »finlandesi»?

Si, suomalaiset on FINLANDESI:)

tiajohanna
20 April 2005, 10:06
Ei minulla ainakaan jossain Ruotsi-foorumissa ole mitààn sanottavaa :D
Tiedä vaikka tulisi kunhan olet täällä aikasi hengaillut. ;) Benvenuta! (onkohan tuo a oikein?)