View Full Version : Syyskuu 2004
katrijo
01 September 2004, 03:39
Historian siivet kahahtivat: Alotin elämäni ekan 'rihman'. :D
*******Mitä kuuluu syyskuussa 2004*******
Vettä on satanut viikon, lämpötila laskenut 10 astetta. Huomenna on yksi Vietnamin itsenäisyyspäivistä, jolloin Saigon ja Hanoi nousivat Japanilaisia vastaan eli Japanilaiset lähtivät täältä pois II.maailmansodan päättyä.
On valtakunnallinen vapaa, eli kaikki juovat ja juhlivat. Ei pelkästään me skandit. :rollin:
Lapset ovat olleet koulussa kaksi viikkoa ja ovat reippaita lapsia. Äitikin on surunsa surrut, kouluun menon tuskasta. Mies tulee tänään kotiin ja on täällä 5 yötä.
Nyt taxi alle ja lähden kauppaan. Ajatelkaa, ostan ostokseni yhdestä ruokakaupasta kerralla. Ja punaviinit tuodaan kotiin! :cool:
juho
01 September 2004, 07:54
Täällä sataa, sataa.
Olen töissä eräässä historiallisessa nähtävyydessä, joka nyt elokuun loputtua siirtyy talviteloille. Turisteja käy enää kourallinen kun heitä elokuussa saattoi parhaimmillaan olla satoja päivässä, toukokuun luokkaretkeläisistä puhumattakaan. Oppaina toimivat nuoret opiskelijatytöt ;) ovat palanneet yliopistoihinsa joten kahvitauoilla joudun juoruamaan vakihenkilökunnan kanssa. Muuten ei ole valittamista!
finnseñora
03 September 2004, 23:57
Huh huh, olipa paljon ihmisiä koko heinäkuun ja varsinkin elokuun, mikä on Espanjassa se lomakuukausi yleensä! Se siinä on huono puoli kun asuu rantaa lähellä, että keskikesällä tulevat kaikki asunnon omistajat + lisäksi turisteja. Viime viikonloppuna lähti suurin osa espanjalaisista takaisin koteihinsa, pääasiassa Madrid'iin. Taas on parkkipaikkoja vaikka kuinka ja saa hengähtää rauhallisuudessa. :D
Merivesi on lämpimillään, mutta eilen ja tänään osittain sateista (kuitenkin lämmin). Ei olekaan tullut juuri ollenkaan kunnolla vettä moneen kuukauteen, joten oikein vähän helpotti! :)
tiajohanna
06 September 2004, 11:37
Hyvin on lähtenyt opiskelu käyntiin, mutta kyllähän se vähän oudolta tuntuu näin aluksi tuo nenä kirjassa istuminen. Hauskaa kuitenkin. :) Meillä oli viikonloppuna kai sitten viimeinen kesäsää, uhkasivat ainakin niin, ja tänään on kovin harmaata joten ei ole suurempaa houkutusta lähteä ulos. Illemmalla menen kuitenkin haukkaamaan raitista ilmaa, että aivot vähän piristyy. ;)
Tero
06 September 2004, 13:04
Lapset ovat olleet koulussa kaksi viikkoa ja ovat reippaita lapsia. Äitikin on surunsa surrut, kouluun menon tuskasta. Mies tulee tänään kotiin ja on täällä 5 yötä.
Nyt taxi alle ja lähden kauppaan. Ajatelkaa, ostan ostokseni yhdestä ruokakaupasta kerralla. Ja punaviinit tuodaan kotiin! :cool:
Teillä on yks auto ja se on aina miehellä?
finnseñora
06 September 2004, 13:29
Teillä on yks auto ja se on aina miehellä?
Miehensä varmaan tarvitsee työnsä puolesta?
Meillä oli Saksassa kaksi autoa ja jopa täälläkin alussa, kunnes suurempi myytiin. - Ja nyt automme seisoo pihassa usein käyttämättömänä, koska ajan mielelläni esim. tuon pienen, vajaan kilometrin matkan keskustaan polkupyörällä (tasainen maasto eikä parkkipaikkaongelmia! :cool: )
Sipriina
06 September 2004, 14:42
Vietin perjantai-päivää New Forest alueella, mikä on hieman tuosta Southamptonista länteen. Siellähän on hevosilla ja lehmillä "etuajo-oikeus", eli jos tielle tuppaavat niin liikenteen täytyy väistää, ja jos ovat oikein tientukkona niin siinähän sitten istut autossasi ja odotat jahka pollet taas lähtevät liikkeelle. :rolleyes: :D Nämä hevoset, aasit ja lehmät liikkuvat vapaasti New Forest alueella ja nyt perjantaina niitä olikin vaikka huru mykke, vähän joka tienposkessa ruohoa syömässä.
Menimme ystäväni kanssa yhden pubin piknik alueelle syömään, mutta ongelmana oli ensin parkkipaikan löytäminen kun eräs ihana pieni varsa oli päättänyt pistää sinne pitkäkseen ja autuaasti paistatteli siinä päivää! Löysi äitinsä ja erään toisen pollen kanssa tiensä kumminkin pikaisesti piknik pöydällemme, ja tulipa syötyä mahahaavavauhtia ettei hevoset saaneet ihan kaikkia leipiämme suihinsa. :rollin:
Kaikkein ihanimpia minusta ovat kumminkin ne aasit. Harmaita, itsepäisiä otuksia mitkä todellakin seisovat keskellä tietä eivätkä tilaa anna vaikka kuinka menisit "shoo!" :D Tuli mieleen pari Etusivulaista......
Tänne on tullut toinen kesä ja saisi loppua jo! Lämmintä on piisannut +25 jo jonkin aikaa ja lisää tiedossa. Ihan kamalaa! Tässä on jo syyssateita ikävä!
http://pix.etusivu.net/new/NForest1.jpg
katrijo
06 September 2004, 15:08
Mies asuu/on töissä maanantaista perjantaihin Hai Phongissa, jossa autokin on. :rolleyes: heh hee Sipriina, 'mahahaava vauhtia leivän syöntiin' :D
Tiajohanna: Onnea uudella opiskelijalle! :)
Ailuli
06 September 2004, 17:20
Paasinpa vihdoin kirjoittamaan edes jotakin. On ollut tosi kiire uudessa tyossa, eika siella ehdi paljon etusivua edes vilkuilla.
Nyt on pitka viikonloppu - ihanaa - minun laptop ei toimi kodin cable linjan kanssa vielakaan - meidan uuden yhtion IT osasto on vahan mantti. Tai oikeastaan ne ajattelee etta kaikki ihmiset on mantteja paitsi ne. Eli en ole viela saanut kunnon apua - sellaista jossa blondille selostetaan yksityiskohtaisesti miten se saadaan toimimaan kotona. Who cares! Ei tarvii sitten toita tehda, mika on ihan hyva.
Ukko tuolla ulkona jo bbq'aa, tulee baby back ribs ja teriyaki chicken nam...
Meilla on ollut aivan uskomattoman hyvat saat, on oikeastaan ollut aika kuuma, mina en ikina siita valita....
Lapsi sai muutettua kavereiden kanssa uuteen taloon, on nyt 8 mailia koulusta, joten han on tana viikonloppuna ostamassa autoa. IIIKKK, nyt minun sitten pitaa sita hatailla aina silloin talloin. Kylla han on aika hyva ajaja, eika onneksi tykkaa kurttailusta hirveesti.
Toivottavasti kaikki siella itarannikolla on hyvin ja olette turvassa. Kylla mina mielummin naita maanjaristyksia pelkaan, kun hurrikaaneja.
Hauskaa labor day itse kullekkin!!!
Aila
tiajohanna
06 September 2004, 19:52
Tiajohanna: Onnea uudella opiskelijalle! :)
Kiitti, kiitti! Kyllä se tästä... En minä täältä Etusivulta kuitenkaan malta olla pois pidempiä aikoja... olen jo niin riippuvainen. :rolleyes: :o :D
Äitini, Janne/Walrus-pikkuveljeni, ja kihlattunsa Heidi lähtivät täältä viikon visiitin jälkeen tänään. Kylläpä heidän tuli shoppailtua! Taisivat koluta kauppoja jotakuinkin jokaikinen päivä! :o .. Äiti taisi olla yhden päivän kokonaan kotona [lastenlastensa kanssa] mutta kaikkina muina päivinä oli meno päällä ja luottokorttia höylättiin! :eek: Eilen ajelimme Dallasin aluetta ristiin rastiin; minäkin näin joitain uusia paikkoja kuten Reunion Tower, jonka huipulla en ollut aikaisemmin käynyt.
Äitini edellisestä visiitistä oli kulunut melko tarkkaan vuosi, veljpojan puolitoista vuotta. Jannen matkustaminen on työetuisuuksien takia suhteellisen edullista (tavallisiin kaupallisiin lippuihin verrattuina), mutta lomat on usein hänelläkin sen verran lyhyitä jotta pääsisi tänne kovin usein.
Fiona, Eamon ja äitini sunnuntaina Dallasissa Union Towerin lähistöllä..
http://pix.etusivu.net/new/mummi+lapsenlapset.jpg
Lokari
07 September 2004, 06:28
Fiona, Eamon ja äitini sunnuntaina Dallasissa Union Towerin lähistöllä...Voiko noin nuorennäköinen gimma olla äitisi?
finnseñora
07 September 2004, 18:39
Voiko noin nuorennäköinen gimma olla äitisi?
Sitä minäkin ihmettelen/ihastelen! :glasses:
Tero
07 September 2004, 18:46
Mitäs te täällä kummastelette, eikö joukossamme ole joku sinkku, joka paremmin vosi kiinnostua henkilöstä?
*sigh* ... arvelin, että tuon kuvan näytteillelaitto oli virhe (äitskä kuitenkin näkee tämän ja sitten kehuu taas kuinka nuarelta näyttää ;)).
Tuossa oli varmasti sopiva kuvakulma, ja kuva oli sopivasti 'pehmeä' (ts. ei ihan tarkka) :devil:.
Ihan tavallisen ikäinen se äidiksi kuitenkin on; hän täytti 24 kun synnyin (synnyin samana vuodenpäivänä kuin hän).
Eija
07 September 2004, 21:48
Ihan tavallisen ikäinen se äidiksi kuitenkin on; hän täytti 24 kun synnyin (synnyin samana vuodenpäivänä kuin hän).
Villeeeeeee!!!!!!!!!!!!! :rollin:
Äitisi on nuori!!!
Nille
10 September 2004, 00:11
Teutates-asteroidin (http://www.hippocrates.com.au/elanra.html) rata saavuttaa Maata lahimman pisteensa syyskuun lopulla. Uskotko, Ville, etta tulee yhteentormays?
En muuten tasta edes tietaisi, mutta Nexus (www.nexusmagazine.com/) tiedottaa! Asiantuntijat ovat ilmoittaneet, etta jos he huomaavat Tuomiopaivan asteroidin, he eivat kerro siita meille kuolevaisille! :shock: :nut:
Nexus-lehdessa on kaikkea muutakin tajuntaa laajentavaa, joten tulette tasta lahin nakemaan aivan uudella tavalla tiedostavan Nillen Etusivulla!
Enpä usko. Ja jos olen väärässä, kohta se selviää ;).
Luulen, että jos oikea "extinction event" -luokan asteroidi olisi törmäämässä, asiaa ei voitaisi pitää kannen alla loppuun asti; näinkin lähellä h-hetkeä (mistä tuokin sanonta tulee?) varsin monet hyvillä teleskoopeilla varustetut amatööri- tai puoliammattilaisastronomit olisivat todennäköisesti jo tietoisia asiasta.
Mitenkäs sen gallialaisen pikkukylän päälikkö sanoikaan... "Kautta Teutateksen, en pelkää mitään muuta kuin että taivas putoaa niskaamme!" :shock:.
juho
10 September 2004, 06:34
Kannattaisi etsiä vedonlyöntitoimisto ja lyödä syödä suunnaton veto sen puolesta että asteroidi ei törmää meihin. Joko voittaa tai sitten ei joudu maksamaan vetoaan. :D
Ville, eikö tuo h-hetki sanonta tule yksinkertaisesti tule armeijan ilmaisusta hyökkäyshetki? Upseerin poika, häpeäisit!
Ville, eikö tuo h-hetki sanonta tule yksinkertaisesti tule armeijan ilmaisusta hyökkäyshetki? Upseerin poika, häpeäisit!Heh-heh :laugh:.
Tero
10 September 2004, 16:49
D day ja H hour ovat vain koodeja. Itse päivää ei moni tiedä, vaikka valmstuu D dayihin. D viittaa vain day sanaan. Luulisin samoin h hetki.
Termillä "D-day" tietenkin usein viitataan Normandian maihinnousuun toisen maailmansodan aikana. Mutta muuten "D" on tosiaan "day" ja "H" "hour" kuten täällä (http://www.free-definition.com/D-Day.html) selostetaan.
Tero
10 September 2004, 18:02
Onpa nää sotasedät nk. cloak and dagger tyylisiä!
juho
13 September 2004, 09:53
Termillä "D-day" tietenkin usein viitataan Normandian maihinnousuun toisen maailmansodan aikana. Mutta muuten "D" on tosiaan "day" ja "H" "hour" .Entäs se v-tyyli? :D Liittyykö se jotenkin armeijaan? Tai jos joku on ihan H.Moilasena? Tai entäs ne B-rapun miehet?
ikki
13 September 2004, 13:03
Hyvän kuvan olet Ville äidistäsi ottanut! Kyllä kelpaa kun kaikki sanovat minua hänen näköisekseen...ja eihän meillä niin hurjasti ole ikäeroakaan, sama kuin sinulla ja minulla.
Tuomo
13 September 2004, 20:07
Minä voin sanoa muuttuneeni tänä kesänä. Olen saanut elämääni uutta sisältöä - luontokuvauksen! Olen valokuvannut ennenkin, mutta vasta uuden kameran myötä olen päässyt kunnolla sisään luontokuvaukseen. Kaverin kanssa heinäkuussa tehty kuvausreissu ja nyt taannoinen karhunkuvausprojekti olivat niin hienoja elämyksiä, että janoan samanlaisia lisää. Jo nyt suunnittelen piilokojumallia ensi kesää varten ja katsastelen sopivia paikkoja vesilintujen kuvaamiseen. Kaverin kanssa on jo suunnitteilla matka Lågskäriin (saari Ahvenanmaalla), joka on Suomen oloissa poikkeuksellinen lintuparatiisi. Luontokuvaus on todella hienoa hommaa, koska siinä voi kokea upeita luontoelämyksiä ja saada samalla taiteellisen hienoja kuvia. Se on oiva keino nollata pää välillä puuduttavilta työ- ja opiskeluasioilta.
juho
14 September 2004, 07:19
Kaikenlaista porukkaa sitä onkin. Olen pelannut aika paljon reaaliaikaista shakkia mtv3.fi sivuilla ja siellä on yksi harvinaisen huono häviäjä. Kun häntä vastaan pääsee pelissä edulliseen asemaan hän kirjoittaa viestin "oho, tuli sormivirhe", ts. että hän olisi muka tehnyt erehdyksessä eri siirron kuin tarkoitti, ja sen varjolla hän tarjoaa tasapeliä. Kun siitä kieltäytyy ja vaatii reilua peliä loppuun asti, hän lähtee livohkaan. :nut:
tiajohanna
19 September 2004, 09:42
Menen tänään Globeniin (http://www.globearenas.se/browse.asp?sid=194) katsomaan Riverdance-showta (http://www.riverdance.com/home.htm). Tilattiin liput jo pari kuukautta sitten on "dagen D". :)
Hemppa
19 September 2004, 11:56
Tiajohanna, tulet varmasti pitämään näkemästäsi! Me näimme viime talvena Lord of the Dance:n, ja se oli tosi hieno. Kyllä niiden jalat sitten käyvät ihmeellistä vauhtia! Hauskaa iltaa!
"his legs flail about as if independent from his body!!!!" :shock: ;) :D
tiajohanna
19 September 2004, 21:51
Tiajohanna, tulet varmasti pitämään näkemästäsi! Me näimme viime talvena Lord of the Dance:n, ja se oli tosi hieno. Kyllä niiden jalat sitten käyvät ihmeellistä vauhtia! Hauskaa iltaa!
KYLLÄ! Esitys oli aivan mahtava. Riverdance on käynyt Ruotsissa useaan otteeseen, mutta nyt vasta tulin lähteneeksi katsomaan heitä. Olen kyllä nähnyt ryhmän joskus televisiossa, mutta eihän se ole ollenkaan sama asia. Showssa esitettiin tansseja monista eri maista, oli espanjalaista, venäläistä jne. irlantilaisen lisäksi ja yksi aivan ihana baritoni. Mikä ääni! Istuimme neljännessä kerroksessa melkein suoraan näyttämöä vastapäätä ja sieltä näki hyvin. Se oli tarpeeksi ylhäällä jotta voi nähdä kaikki eri kuviot mitä ryhmä muodosti tanssiessaan. Täytyy antaa :star: :star: :star: :star: :star: tälle esitykselle!
Palasin juuri lounaalta ("vegetarian burrito, no sour cream, no chips"..), ja sitä ennen kävelin Nokian Irvingin pytinkien ympäri. Osaa alueesta kiertää hiekkainen "hölkkäpolku", jota on paljon mukavampi kävellä kuin betonista tai asfalttista jalkakäytävää, joten ajoin tästä työpaikalta sellaisen 3 min Nokian puljulle kävelemään. Suomalaisia (tai ainakaan suomalaisilta näyttäviä ;)) ei näkynyt, vain pari aasialaista käveli polulla vastaan. Muutenkin varsin harva parkkipaikalla yms. vastaantulevista on "perinteisesti" suomalaisen näköisiä (tosin ei taitaisi minuakaan porukka suomalaiseksi tunnistaa ulkonäköni perusteella...).
Sipriina
24 September 2004, 10:52
Jestas Ville!!! Sinä täällä tähän aikaan aamusta/yöstä! :shock: Eikö sinua nukuta vai pitävätkö lapset hereillä?
Tero
24 September 2004, 12:17
Villen viesti oli 22-Sep-2004, 14:12
Sipriinan monta tuntia myöhemmin. Jos Ville näkyy taulussa olevan "on-line", se on vaan Villen kone joka on täällä.
Joo, olin ennen yhtä nukkumassa (mutta sekin oli liian myöhään :( ).
Sipriina
24 September 2004, 17:33
...Jos Ville näkyy taulussa olevan "on-line", se on vaan Villen kone joka on täällä.
Jaa että koneko se täällä vain valojaan vilkutteli? No hyvä niin... Ei kai kukaan sentäs ole niin compuutteri-nuts että yötä-päivää niiden kanssa puuhailisi....
Englannissa on muuten tänään "National Date Day." Eli mitenkäs on Nille, onko trehvit tiedossa tälle illalle? ;)
Onpa Etusivulla muuten hiljaista kuin huopatossutehtaalla! Harmi... juuri kun minullakin olisi ollut oikein kunnolla aikaa alkaa kinastelemaan maailman vakavista asioista! :D
Ei kai kukaan sentäs ole niin compuutteri-nuts että yötä-päivää niiden kanssa puuhailisi....Niin, ei varmaan! :rolleyes: :glasses: ;) :D
Tällä viikolla minulta hävisi päivä. Aina joskus käy niin, ja jälkeenpäin en lainkaan tajua, miten se tapahtui. Ehkä UFO vei minut päiväksi? Eilen illalla raahasin roskat ja kierrätyslaatikot tien viereen vietäväksi pois torstaiaamuna.
Myöhemmin illalla - puolenyön jälkeen - vilkaisin koneelta mikä viikonpäivä oikestaan on (se, että kenelläkään muulla ei ollut roskia ulkona, herätti epäilyni ;)). Kalenteri näytti perjantaita :eek:.
Jälkeenpäin muistellen muistan nähneeni naapurin vievän roskia ulos (näin, mutta se ei ilmeisesti mennyt perille ;)), joten keskiviikkoillan muistan. UFOt veivät minut siis ilmeisesti tiistaina, koska maanantain muistan myös :D.
Ehkä tuo johtuu kuitenkin siitä, että nörtteilin oikein kunnolla tällä viikolla. Tein paljon systeemipuolen töitä, raahasin kirjoja työpaikan ja kodin välillä, jokapaikka avonaisia nörttikirjoja täynnä, jne.
sininen
25 September 2004, 03:23
Ville raukka
sillä on paha stressi. Yksi tärkeä webbisivukin olisi saatava kuntoon huomenna.
Koita nyt saada kunnon unet ensi yönä, niin jaksat pakertaa huomispäivän.
(Hyvä mun on sanoa, mulla menee koko lauantai leipomiseen Suomalaiselle Torille)
Jaana2
26 September 2004, 10:25
Syksyiset lomaterveiset Itä-Suomesta. Olen suunnattomasti nauttinut tästä lomastani, vaikkakin nuo ilmat ovat mitä ovat. Satanut joka päivä...
Nyt juuri paistaa aurinko ja on mitä kaunein keli. Ajelin pyörällä heti aamusta veljeni luokse kylään, ja sillä aikaa muu Suomi katsoi Formula kisoja, oletan, kun ketään ei näkynyt missään. Märkä metsä tuoksuu ja on raikas ilma. Tälläistä odotinkin kokevani. Yritän sisäistää tämän kaiken.
Suurin yllätys on ollut venäläisten määrä. Joka paikassa niitä on näkynyt. Monissa paikoin jopa tienviitat pelkästään venäjäksi..huh..Mutta rahaa ne tänne Itä-Suomeen tuovat. Se on hyvä. Silti....
Nukuin pari yötä ystäni asuntovaunussa ja koin elämäni ensimmäisen maanjäristyksen. Suomessa saakka tuntui Kalingradissa tapahtunut järistys. Ihmettelin, että mikä tärisee..kello oli tossa 3.30 aamuyöstä. Sitten lehdestä luin, että maanjäristys se oli. Kaikenlaista!
Vielä viikko ja sitten palaan omiin maisemiin. Moikka
katrijo
27 September 2004, 05:02
Hei Jaana, hauskaa lomaa sinulle Suomessa! Vähän käy sinua kateeksi, kävisin mielelläni omassa saunassa, istuisin omalla takapihalla syksyn tuoksuja haistelemassa! Kun palaat kotiin kirjoittele tänne päin.
Tero
27 September 2004, 12:09
Ville, meillläkin on torstaina roskankeräys. Se on parempi kuin edellinen perjantainen. Silloin kun meni matkoille perjantaina, jäi aina roskat kahdeksi viikoksi autotalliin.
Teimme pojalle koulun projektiin liittyen varsijousen. Siinä on ihan melkein tomiva kaari ja jänne. Mutta ekalla yrityksellä meni kaari poikki. Nuoli on oikea, mutta siitä on kärki pois. Nuoli teipataan jouseen niin ettei sillä voi ampua. Saas nähdä, kun kouluun ei saa viedä aseita. Aiheet ovat kaikki keksintöjä, ja opettaja on tämän hyväksynyt. SItten piti tehdä malli. Jos sen olisi tehnyt muovailuvahasta, ei olisi vaarallinen. Mutta ei vois näyttää sen eri osien toimintaa.
Hei Vesa, hyvää nimipäivää! :)
Sipriina
27 September 2004, 20:36
Ja minä en toivota muuta kuin potkua peppuun! :p Kun mies vihjailee että olisin muka Etusivun pirttihirmu.....
Tero
27 September 2004, 21:01
Voit muuttaa Pirttihirmuksi, nimi ei ole otettu:
pia
New Member 21-Jan-2000 2 June 11, 1979
pinky
New Member 13-Feb-2000 1
pirco
Vesa
27 September 2004, 21:02
Kiitoksia! Ville on gentleman kengänpohjista päälakeen. Sipriina, anteeksi kun en osaa ilmaista ajatuksiani tarpeeksi selvästi. En tarkoita vihjailla, vaan tiedän. :laugh:
Runo: ( tekijä tuntematon)
Olen Pirttihirmu sulle,
jätä huoles mulle.
Leivon paistan kokkaan,
yrtit pistän sulle soppaan.
Kukat kauniit pöytiin taitan,
kodin juhlavaksi laitan.
Olen täällä sua varten
alla juhlan sekä arjen.
olisko tuo vihkikaavasta, en enää muista niin tarkkaan.
sininen
28 September 2004, 01:32
Hyvää nimipäivää, Vesa!!
Lissu
28 September 2004, 01:46
Hyvää nimipäivää Vesalle, ja hyvää loppulomaa Jaanalle Suomessa!
Ai jai jai, kyllä minunkin käy kateeksi, kun saat olla siellä sateisessa Suomenmaassa.
Täällä on ollut vielä niin lämmintä ja tosi kuivaa. Laittakaa jostakin vesisateita tännepäin ASAP!
Ragweedit ovat kasvaneet jättikokoisiksi. Nenäni kärsii niiden pölytyksestä. Apuaaaa... :shock:
Vesa
28 September 2004, 01:57
Suuret kiitokset, Sini ja Lissu. Ihan tässä alkaa jo luulla etten vielä ole onnistunut suututtamaan kaikkia. ;)
sininen
28 September 2004, 01:58
Vesa, miksi sä olisit meidät suututtanut?
Eihän Nalle Puh -kaverille voi kukaan suuttua!!!
Vesa
28 September 2004, 02:41
Vesa, miksi sä olisit meidät suututtanut?
Eihän Nalle Puh -kaverille voi kukaan suuttua!!!
En sitä epäillytkään. :) Tex Willer ja Nalle Puh pelasivat korttia. Nalle Puh voitti koko ajan. Väsyneenä Tex Willer istuutui sängyn päälle ja huokaisi:
- Puh huijaa.
sininen
28 September 2004, 02:43
En sitä epäillytkään. :) Tex Willer ja Nalle Puh pelasivat korttia. Nalle Puh voitti koko ajan. Väsyneenä Tex Willer istuutui sängyn päälle ja huokaisi:
- Puh huijaa.
:D :D :D
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.