View Full Version : First Contact
ET first contact 'within 20 years' (http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99996189) (New Scientist)
(Aloitin aiheelle oikein oman ketjun, joten voidaan keskustella siitä sitten lisää täällä kun se tapahtuu)
Space signal studied for alien contact (http://www.cnn.com/2004/TECH/space/09/02/space.signals.reut/index.html) (CNN)
Sipriina
02 September 2004, 19:27
Tuosta artikkelista oli täällä tänään juttua radiossa ja olikin mielenkiintoista kuunneltavaa. Emme kuulemma saa missään nimessä yrittää ottaa yhteyttä heihin, kun he muka voivat olla niin fiksuja jotta tulevat tänne ja vaikka hyökkäävät kimppuun! :rollin: No, tulisipahan ainakin jotain muuta puhumista kuin Irak tai jenkkipresidentit..... ;)
Uskotko sinä todella että avaruudessa voisi olla jotain muutakin elämää? Siis oikein tämmöisessä "ihmismuodossa" eikä minään ameeboina tms?
Tero
02 September 2004, 19:38
Minä ainakin uskon että avaruudessa on vaikka kuinka paljon eläviä planeettoja. En kuitenkaan usko niiden tänne matkustaneen. [siis olentojen, matkustavaa planeettaa en usko myöskään keksityn, death star Star Warsissa] En ennenkuin astuvat koneesta ulos ja CNN ja FOX haastattelee..
Uskotko sinä todella että avaruudessa voisi olla jotain muutakin elämää? Siis oikein tämmöisessä "ihmismuodossa" eikä minään ameeboina tms?Uskotko sinä todella, että avaruudessa ei olisi muuta "älyllistä" elämää kuin me? :glasses:
Jos kaikki maapallon hiekkarantojen hiekat kasattaisiin yhteen läjään, kyseisen läjän hiekanmurut edustaisivat vain murto-osaa maailmankaikkeuden tähdistä, ja vieläkin pienempää murto-osaa noita tähtiä kiertävistä planeetoista. Olisi siis melko outoa, jos ainoastaan tällä yhdellä murikalla olisi "älyllistä" elämää.
Arvelen avaruuden olevan täynnä elämää vähän samaan tapaan kuin meret täällä maapallolla.
Sipriina
02 September 2004, 19:47
Villehän on oppinut Sipriinan vastakysymisen!!! :shock:
Minun on vaikea uskoa että missään muualla olisi mitään "älyllistä" elämää. Olen ehkä niinkuin Nalle Puh, pienet aivot..... Give me the proof ja sitten voisin alkaa uskomaankin.... :D
Me ollaan varmaan melkein "alkulimaa" moniin kehittyneempiin sivilisaatioihin verrattuna ;).
Sipriina
02 September 2004, 19:51
Höpö, höpö! Eihän se ET:kään mikään niin kamalan fiksu ollut, ruma vaan! I need more proof than that......
No, odotas vaan...
Sipriina
02 September 2004, 20:01
Odotellaan.... eikä yhtään edes pelota!
Zzeus11
02 September 2004, 20:03
Tai sitten me ollaan sita alykasta 'life form', ei vaan tiedeta sita viela itse, jonkun pitaa se tulla meille kertomaan, .....hei, te ootte kolme-nelja kertaa alykkaampia, aivojen kokohan se jo todistaa, paras vaan alkaa uskomaan...hej då!
Sipriina
02 September 2004, 20:14
I like the way this man thinks! :D
juho
03 September 2004, 06:21
Luulen että NE ovat jo seuranneet televisio- ja radiolähetyksiämme ja yrittävät kauhun vallassa piileskellä ettemme me hullut vaan menisi heidän luokseen sekoilemaan. :rolleyes:
Tai sitten he yrittävät ottaa kontaktia heihin, joiden täytyy olla ilman muuta Terran henkinen eliitti - eli etusivulaisiin! :D
Jussi Rajaniemi
03 September 2004, 10:04
Tuosta artikkelista oli täällä tänään juttua radiossa ja olikin mielenkiintoista kuunneltavaa. Emme kuulemma saa missään nimessä yrittää ottaa yhteyttä heihin, kun he muka voivat olla niin fiksuja jotta tulevat tänne ja vaikka hyökkäävät kimppuun!
Siinä vaiheessa kun he, ovat saaneet yhteyden meihin, me ollaa varsin kehittyneitä - tänne vain tappelemaan...
Minuun mielestä on todennäköisempää että tuolta jostain löytyy älyllistä elämää kuin ettei löytyisi.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.