PDA

View Full Version : Analysointia Etusivun "pojista" - Sallittu kaikille

Eija
02 February 2004, 18:05
:allright: OK. Sinikka, nyt puhut asiaa. Heh heh :glasses::rollin:

Aloittakaapa tytöt tämä meidän Etusivun "poikien" analysointi:wry:! Mitään sääntöjä tai sääntöjen poikkeuksia ei ole tänne postaamisessa. (Paitsi mille Ville ei anna lupaa!) :eek: :confused:

Puhukaa vaan "tytöt" häpeilemättömän häijysti:devil: tai suloisen suoraan!:saint: :rollin:

ps.No, kun itse olen niin arka naispuoleinen:laugh:, niin painun tästä syötteineni pensaaseen:D piiloon ja odottamaan tärppääkö onkeeni isoja kaloja. :rollin::laugh::rollin:

Tuomo
02 February 2004, 18:25
Miksi sana pojat on lainausmerkeissä? Et kai vain vihjaile, että meillä Etusivun pojilla onkin enemmän pitsiä päällä kuin ollaan luultu? Vesallakin? :shock:

Vesa
02 February 2004, 20:07
EIJA :
Aloittakaapa tytöt tämä meidän Etusivun "poikien" analysointi! Mitään sääntöjä tai sääntöjen poikkeuksia ei ole tänne postaamisessa.
Juu, aloittakaa vain. Meillä on jo omat analyysit valmiina. Ne on tehty salakielellä aivan teidän nenien alla ihan viattoman tuntuisissa topikeissa. :laugh: :rollin: :nut:

Eija
02 February 2004, 20:26
Lainausmerkit sanan poikien ympärillä ovat korostamassa, vetämässä lukijan huomiota nimen omaan tähän miespuolista ihmistä tarkoittavaan sanaan. Heh, heh, tämä usein 'pensaaseen piiloon juokseva' :D Etusivun "tyttö" (= nainen, vanharouva, mummu:rolleyes: ) lukee paljon tuosta Tuomon kirjoittamasta kahden rivin välistä!;)

Tero
02 February 2004, 20:34
Ei mulla ainakaan pitsiä ole. Olin katsomassa pitkiä kalsareita pakkaseen. Oli silkkisiä, ei kelvannu mulle. Ennen vaikka sukkahousut.;)

Vesa
02 February 2004, 20:44
Ei mullakaan ole pitsiä ollut yllä sen jälkeen Suomesta lähdin. Silloin oli muotia pitää sellaisia pitsilahkeisia pikkuhousuja puvun rintataskussa pitsit ylöspäin.

Tuo Eijan pojat sana miespuolisista on vähän kakspiippuinen juttu. Neekereitä voitiin kutsua boy nimellä ikään katsomatta, tai jos haluaa panna jonkun matalaksi, voi kutsua häntä boy nimellä.

Meidän kultaisella melkein teini-ikäisellä näköisellä Eija mummulla ei tietenkään ollut mitään tällaisia katalia ajatuksia. Taitaa ajatella paremminkin mielessään my sweet darling boys, ja sehän on ihan OK. ;) :)

sininen
02 February 2004, 21:02
Eija, loistava aihe!
En vain tiiä mitä tohtii analysoida, kun ne sitten itse lukee kaiken kuitenkin. :(

Enkä toden totta halua joutua lueskelemaan selväkielistä analysointia omasta ittestäni !! :eek: :shock:

Mutta ihan oikeesti, olen ollut positiivisen yllättynyt siitä, miten kivoja, huumorintajuisia ja asiallisia (myönteisesti) meidän pojat on.
Tuomokin on pikkuhiljaa vanhemmiten oppinut, miten naisille puhutaan. :glasses:
Lokari ja Pyry on charmantteja herrasmiehiä, Vesa hurmaava päivystysupseeri ja Villellä on nuo maankuulut kadehdittavat hymykuopat. :)
Alo ja Nillekään eivät ole yhtään hassummat, Ville Vee ja Puppe oli IRL sympaattisia, ja sitten sokerina pohjalla Tero, joka käyttää sukkahousuja!:rollin:

Eija
02 February 2004, 21:05
Originally posted by Sinikka
Odotappas Tuomo kun tytöt aloittavat ketjun ”Analyysi Etusivun pojista” .. olikohan tämä kovinkaan viisas idea :devil: ;)

Koirat joskus räksyttävät väärää puuta! :laugh: You are barking at a wrong tree! :D

Palaan takaisin onkineni piiloon pensaaseen. :wry: I rest my case.

Eija
02 February 2004, 21:19
Originally posted by Tuomo
Miksi sana pojat on lainausmerkeissä? Et kai vain vihjaile, että meillä Etusivun pojilla onkin enemmän pitsiä päällä kuin ollaan luultu? Vesallakin? :shock:

Huomio, äly hoi! Kuka toi sanan "pitsi" tähän analysointi keskusteluun? :wry: Pay attention!

Paljastatte ihan hienosti itseänne, eihän meidän tyttöjen tarvitse teitä analysoida, kunhan vain istumme ja odottamme pitsiä nypistellessämme! ;) :rollin:Heh, sukkahousuja pitävä Tero! :rolleyes: Ja Vesankin tunnustus pitseistä on tosi kutittava!:saint: Got ya again!

Eija
02 February 2004, 21:27
Originally posted by sininen
Eija, loistava aihe!
Sini, kiitos kuuluu kaimallesi! :devil:

En vain tiiä mitä tohtii analysoida, kun ne sitten itse lukee kaiken kuitenkin. :(
Pojat huolehtivat tuosta itseanalysoinnillaan! :D

Mutta ihan oikeesti, olen ollut positiivisen yllättynyt siitä, miten kivoja, huumorintajuisia ja asiallisia (myönteisesti) meidän pojat on.
Tuomokin on pikkuhiljaa vanhemmiten oppinut, miten naisille puhutaan. :glasses:
Lokari ja Pyry on charmantteja herrasmiehiä, Vesa hurmaava päivystysupseeri ja Villellä on nuo maankuulut kadehdittavat hymykuopat. :)
Alo ja Nillekään eivät ole yhtään hassummat, Ville Vee ja Puppe oli IRL sympaattisia, ja sitten sokerina pohjalla Tero, joka käyttää sukkahousuja!:rollin:

Olen ihan samaa mieltä, ovat ihan kivoja poikia, paitsi toisinaan, kun... :wry: Annetaanpa "poikien" jatkaa. ;)

Nille
02 February 2004, 23:41
Voi voi, Tuomoko avasi Pandoran lippaan? Tytöt eivät enää ole nätisti ja juttele mukavia. Ach, du liebe Zeit. :rolleyes:

(Sori, lipsahti saksismi. Väsyttää vähän)

sininen
03 February 2004, 03:37
Originally posted by Nille
Tytöt eivät enää ole nätisti ja juttele mukavia.

Pitäiskö meidän ?? :eek: :shock: :mad:

Nille
03 February 2004, 10:53
Äläs nyt hermostu, sininen. Minen rupea sanomaan, mitä tyttöjen pitää tehdä. Sipriina vain mainitsi tuolla Hiekkalaatikon puolella jotain nätisti olemisesta ja muusta... O tempora, o mores.

Leena
03 February 2004, 14:23
Minulla on vain myönteistä sanomista kaikista niistä etusivun pojista, jotka olen tavannut tai joitten kanssa olen puhellut puhelimessa. Tuomon kanssa meillä on ollut erittäin mielenkiintoisia keskusteluja.
Vielä on ainakin pari tapaamatta, joihin olisi todella kiva tutustua.
Fiksuja ja miellyttäviä miehiä ainakin juttujensa puolesta...
Kukahan tässä tunnistaa itsensä?;)

Tero
03 February 2004, 14:26
No, en tunne etusivun poikia niin kovin hyvin. Mutta kotioloissa Vesa on enempi villa- kuin susikoira.;)

Vesa
03 February 2004, 15:01
Originally posted by Tero
No, en tunne etusivun poikia niin kovin hyvin. Mutta kotioloissa Vesa on enempi villa- kuin susikoira.;)

Nyt meni minun Wagner imago!

Tero
03 February 2004, 15:10
Okei, Vesan villakoiranomaisesta olemuksesta paljastuu sisältä aito Wagner.

sininen
03 February 2004, 20:15
kotioloissa Vesa on enempi villa- kuin susikoira.;)

Mullakin on täällä kotona ajoittain villakoiria. Ne kerääntyy mielellään tuonne yhteen nurkkaan josta ne sitten joskus hätistelen pois. :rolleyes:

Tuomo
03 February 2004, 20:17
Originally posted by sininen
Ne kerääntyy mielellään tuonne yhteen nurkkaan josta ne sitten joskus hätistelen pois. :rolleyes:

Minäkin meinasin hätyytellä huoneeni villakoiria pois imurilla, mutten sitten lopulta jaksanut, vaan opetin ne puhumaan. Nyt villakoirat ratkovat kaikki vaikeat opiskelutehtävät puolestani ja minä vain makaan sohvalla ja ryyppään Fantaa.

sininen
03 February 2004, 20:20
Originally posted by Tuomo
minä vain makaan sohvalla ja ryyppään Fantaa.

Voi NOINKO pahasti olet jo deekiksellä! :(

Sipriina
09 February 2004, 16:15
No tässä tulee, nyt on miehet analysoitu! :wry:

Tero : Etusivun pehmis, ihan totta! Hänen päätään voisi paijata vaikka koko päivän ja väliin syöttää hänelle viinirypäleitä. Tero haluaa joku päivä repäistä itsensä vapaaksi laboratorion syvennyksistä ja mennä osoittamaan mieltään muiden rokkipappojen kanssa!

Tuomo : Etusivun tuleva kuuluisuus. Kirjoittaa joskus tulevaisuudessa blockbusteriin käsikirjoituksen ja me vanhukset köpöttelemme kävelykeppeinemme ensi-iltaan salamavalojen loisteessa. Puhumme maailmanlehdistölle Tuomon hämärästä menneisyydestä ja George Clooneykin pyytää vanhan ryppyisen Sipriinan nimikirjoitusta!

Lokari : Etusivun gentleman. Ei paljoa suutaan soittele tai puhu potaskaa, vaan puhuu asiaa. Eivät edes tytöt uskalla paljoa Lokaria kiusata täällä Etusivulla kun voi tuo Malla tulla ja mottasta kultansa puolustukseksi. Maailmassa pitäisi olla paljon Lokareita!

Zzeus : Etusivun nallekarhu. On murisevinaan aina välillä ja luulee että siitäkin mokoma pelästyy..., mutta pohjimmiltaan mies on pehmo kuin Muumimamman nalle. Zzeuksen voisi kääriä pumpuliin, pistää taskuun ja viedä vaikka Saturnukselle tanssimaan. Taikka sitten ei,.... ujo Zzeus voisi polkea pyörällään karkuuun niin kovaa kuin nyt yli viisikymppinen mies jaksaa polkea! Perheenisä luita ja ytimiä myöten.

Ville : Etusivun Sydän. Ei Villeä, ei Etusivua! Ville on myös Etusivun Mr Mukava, diplomaatti joka sanoo asiat aina rauhallisesti ja jonka kanssa kaikki tulevat toimeen. Tämmöisen miehen olisin minäkin aikanani huolinut.... ja voi veljet mitkä hymykuopat! Taitaisi jäädä Mariannen ja minun Sean Connorykin toiseksi!

Vesa : Etusivun sortteeraaja. Oli ongelma mikä tahansa... Vesa sortteeraa, ja pistää siinä samalla kuriin itsepäisimmätkin niskottelijat! Tälle samuraille ei uskalla suutaan soitella paitsi kaukaa ja itsepuolustuskurssin käytyään! Suurena salaisuutena tietysti on se, että hei, ei tämäkään mies ole mitään muuta kuin suurisydäminen "softie"!

Cosmic : Etusivun monitoimimies. Jos täytyy löytää tietoa, kysytään Cosmicin tietopalvelusta! Tämä mies voisi tulla meille vaikka talonmieheksi, jos on vikaa, Cosmic korjaa. Ja siinä välissä viljelisi luomutomaatteja ja porkkanoita Sipriinan ja simasuun iltapalaksi!

Puppe : Etusivun Mr Ujo. Pelkää että naiset syövät suihinsa, mutta mitäs on niin hellyyttävän näköinen! Tämmöisen mussukan voisi ilomielin viedä kuka tahansa tyttö kotiin äidille näytettäväksi. Pahus, kun on vähän liian vanha meidän tyttärelle!

Nille : Etusivun salainen villipoika.... Ei se Nillen elämä pelkkää tiedettä ja matematiikkaa ole, eikä hän istu poikamiesboxissaan sukkia kutomassa tai sormiaan puremassa! Ehei! Tämän miehen löytää usein pubista tikkaa heittämässä ja kaljaa litkimässä, tai sitten salsaamassa paita napaan asti auki! Ja naiset vaan juoksee kirkuen eksoottisen suomalaisen miehen perässä, jotta IIiikkk!!

Alo : Etusivun naisasiamies! Need I say more! ;)

Huh, johan tässä sormet kangistui tämmöistä litaniaa kirjoittaessa. Mutta nyt on poikien salat julki, seuraavaksi onkin sitten kai tyttöjen vuoro....:devil: :D

Nille
09 February 2004, 16:47
Oikeastaan olen vähentänyt kaljanjuontia ja lisännyt salsaamista. Nyt kumminkin rupesi kummasti tekemään mieli mennä pubiin heittämään tikkaa ja litkimään kaljaa.

Tuomo
09 February 2004, 18:44
Olipas mielenkiintoinen tuo Sipriinan analyysi Etusivun pojista. :laugh:

Vesa
09 February 2004, 19:03
Olipas analyysi ! Sipriinalla ei olekaan päässä sahanpurua. Hänhän oli melkein oikeassa, ottaen huomioon sallitun 98% virhemarginaalin. :)

Tero
09 February 2004, 19:14
Voisihan ne Lokarin ja Vesan arvostelut vaihtaa keskenäänkin. Kun Lokarikin sortteeraa...

Niin ja minäkin aina sortteeraan viestit oikeaan ketjuun sadoista jotka muistiini mahtuu.;)

Sipriina
09 February 2004, 20:59
Kuinka tämä on mahdollista???? Unohdin listalta meitin Hollerin! Kamalaa! Mutta kun tämä Holleri on niin mukava poika eikä aiheuta päänsärkyjä tämmöiselle vanhemmallekaan tätille, niin ihmekös tuo! Holleri on meidän Mr Lempeä, aina huumnorintajuinen ja heppoinen. Saakohan hänen kanssaan tappelua ollenkaan aikaseksi? ;) Holleri soittaa rakkauslaulujaan uudelle vaimolleen ikkunan alla kuin Romeo, ja antaisi varmaan viimeisenkin paitansa sitä tarvitsevalle. :)

hollerissaelaja
09 February 2004, 21:08
Originally posted by Sipriina
Saakohan hänen kanssaan tappelua ollenkaan aikaseksi? ;) )

Se on se meikäläisen hämäläinen kiivas luonne ja savolainen luontainen rehtiys, tiämmä :)

Tero
24 February 2004, 15:03
Etusivun miehissä on useita jankutajia.;)

Etusivun miehissä eräs keskustelija jonkin verran ärsyttää, vaikka hän yrittää aina olla sivistynyt keskustelija omasta mielestään.:rolleyes:

Etusivun miehet..pelottaa naiset turhiin pullakahvikeskusteluihin. En voi olla itsekään syytön.:o

Sipriina
24 February 2004, 15:25
.....Etusivun miehet..pelottaa naiset turhiin pullakahvikeskusteluihin. En voi olla itsekään syytön.:o
Mitä se Tero täällä oikein yksinänsä höpisee??? :rolleyes: Te miehet muka olisitte niin pelottavia että naiset siirtyvät turhiin (:eek: :shock: :eek: !!) pullakahvikeskusteluihin. Pyh!! Me vaan emme jaksa keskustella tuosta uskonnosta kun siitä ei pääse yli eikä ympäri... kukin uskoo tavallaan. Mieluummin puhumme vaikka miesten aluskalsareista... ja sekin on jo aika vaarallinen topiikki! :devil:

Tero
24 February 2004, 15:27
http://viestit.etusivu.net/showthread.php?s=&threadid=1391&highlight=alushousu%2A

Sipriina
24 February 2004, 15:45
No eihän tuosta linkistä saanut paljoa mitään tietoa! Pojat kai liian ujoja keskustelemaan kalsareistaan. Paitsi Nille, joka myönsi ettei ole turhantarkka mitä koipeensa pistää... toivottavasti ovat edes puhtaat! :laugh: Niin ja Zzeus myös mainitsi jotta suosii kumpaakin kuosia, mutta muut pojat taitavat olla turhan kainoja.... ovatkohan menneet pullakahveille???

katrijo
24 February 2004, 16:01
Sipriina palautti miehet arkisiin asioihin :D Kaikilla oikeus mieleipiteisiin, mutta tekstit tosta uskonnosta on raskasta lukea! Sorry, vaan kaikille jotka aikaa ja ideologiaansa sydan verelle on sinne kirjoittanut!

Nille
24 February 2004, 16:02
Lupaan keskittyä tästä lähin pullakahvikeskusteluihin.

Zzeus11
24 February 2004, 16:07
Minakin olisin kiinnostunut pullakahveista, jos joku muu vaan keittaisi kahvit ja koristelisi poydan, mutta arki on kovaa, tanaan on meilla 'fat tuesday' eli muistusttaa laskiaista ja olen luvannut lapsille lounaaksi pannukakkuja, bacon, scrambled eggs, strawberries with whipped cream, ja kuka pahus joutuu kokkaamaan koko homman, pieni mina!!!!

Onneksi lapset hoitaa 'clean-upin' taysin itsenaisesti.

katrijo
24 February 2004, 16:12
Originally posted by Zzeus11
Minakin olisin kiinnostunut pullakahveista...........ja kuka pahus joutuu kokkaamaan koko homman, pieni mina!!!!
Onneksi lapset hoitaa 'clean-upin' taysin itsenaisesti.

Hei, voisinko tulla teille pariksi paivaksi lomalle???:glasses: :devil:
Tarttis olla vaan.......

Sipriina
24 February 2004, 16:17
Sinä hemmottelet lapsesi aivan pilalle Zzeus-kulta! Päästäisivätköhän he sinut tänne Englantiin lainaksi??? ;) Meillekin maistuisi pannukakku ja mikä bonus jos niitä olisi tekemässä hyvännäköinen mies keittiössämme! Minä kyllä keittäisin kahvit, ja vaikka kuinka monta pannullista vaan! :D

Zzeus11
24 February 2004, 16:18
Joo, tervetuloa vaan, kylla tanne mahtuu!

Sipriina
24 February 2004, 16:20
No nyt on meidän Zzeuksella vientiä... ja pahus vie Katrijo ehti ensimmäiseksi!!! :laugh: :rollin: :wave:

Tero
29 March 2004, 19:09
Sipriina palautti miehet arkisiin asioihin :D Kaikilla oikeus mieleipiteisiin, mutta tekstit tosta uskonnosta on raskasta lukea! Sorry, vaan kaikille jotka aikaa ja ideologiaansa sydan verelle on sinne kirjoittanut!

Täällä ei saa mielestäni kovin paljon keskustelua aikaiseksi. Laittelen linkkejä ja copy/pastaan ja mitään ei tule. SItten vasta kun sanoo jotain liberaaleista ja uskonnosta reagoidaan.

Onhan näitä ihmisten omia aiheita, linnut, puutarhat, lääkkeet, Middle East. Mutta niissä on vielä vähemmän keskustelijoita.

Olisiko suomalaisuus vikana? Muissa tauluissa, sentään englanniksikin keskustelen, saa ainakin jonkunlaisen tyhjän viestin kun jotain kommentoi. Vain silloin kun joku kirja tai levy on sellainen josta kukaan ei tiedä paitsi minä, on jäänyt yhden viestin ketjuja.

Vesa
29 March 2004, 20:04
Linnuista ja linnunmunista ei kaikki halua keskustella, ehkä kommentoida jotakin. Kehitysoppi on myös melko kuiva subjecti.

Yksityisistä asioista vain harvat haluaa puhua julkisesti. Yleiset asiat liittyy politiikkaan, lastenkasvatukseen, moraaliin, uskontoon. Nämä asiat ovat uutisissa ja näistä yleensä puhutaan, jos joku seuraa uutisia. Kaikkihan ei niitä seuraa.

Katalla olisi paljon mielenkiintoisia juttuja farmilta, lentokoneista ja aseista, mutta monet miehetkään ei ymmärrä noista asioista ja naisille se on vielä vaikeampaa. Autoista voisi puhua paljon, mutta kiinnostuneita voisi olla vain muutama. Nykyajan naiset ei kokkaa eikä leivo, joten sekin ala on piipussa.

Tietäisin kyllä yhden aiheen josta kaikki virkistyisivät ainakin kuukaudeksi, mutta olkoon.

Tero
29 March 2004, 20:06
:nut:

Vesa
29 March 2004, 20:35
Unohdit kuvat farmilta. Tuomo ainakin tykkää enemmän Kinkuista kuin kalkkunoista.

Sipriina
29 March 2004, 20:56
Täällä ei saa mielestäni kovin paljon keskustelua aikaiseksi....
Olisiko suomalaisuus vikana?....
Tero-kulta, luulenpa että vika on joskus ajanpuutteessa. Minulla on tätä nykyä paljon mahdollisuuksia tähän compuutterin vieressä istumiseen, mutta sekin voi taas ajan myötä muuttua. Luulen että varsinkaan Etusivun tytöillä ei ole vaan kertakaikkiaan aikaa.

Lintufoorumiakin olen seurannut, Tero, ihan totta! Mutta en osaa paljoa asiasta puhua kun en tiedä linnuista paljoa muuta kuin sen että niillä on kaksi jalkaa ja siivet, ja ne sanoo kvaak-kvaak! :o Pöllöt ja harakat eroitan! --- Ja Vesalle semmoinen kommentti, että minä sekä kokkaan että leivon ja teenkin kuule semmoista pullaa että pelkästään se olisi tänne tulemisen arvoista! ;) Meillä syödään terveellisesti ja kotona kokattua ruokaa joka päivä eikä mitään ready-meals!

Tero
29 March 2004, 21:02
Se oli ankka tai sorsa. ;)

Marianne
29 March 2004, 21:16
Minä olen Sipriinan kanssa samaa mieltä. Ei ole kamalasti aikaa kirjoitella, vaikka käynkin lukemassa. Uskontoon ja politiikkaan en kommentoi :saint: Mutta mielenkiinnolla olen lukenut lintujuttuja sun muuta. Ja kaikki teknillinen apu on ollut kullan arvoista, kiitos siitä kaikille! Kaikista kivointa on ne kuvat. Ei sen jutustelun niin syvällistä tartte olla, tämä on minulle hupi juttu. Taistelen taistelut täällä kotipaikkakunnalla. Menee aikaa ja hermot kun yrittää ulkopuolisena käännyttää koko pikku Lititziä :shock: :rollin:

Jaana2
29 March 2004, 22:12
Tero, minäkin luen mielelläni lintujuttua. En tunne montakaan lintua, ja täällä sitä oppii niistäkin :D

Vesa, kokkaan ja leivon. Siivoan, tiskaan, pesen pyykit ja teen mielelläni kotitöitä, pihatöitä ja seurustelen mukavia ihmisten kanssa :nut:

Katariina
29 March 2004, 22:14
Viime aikoina taallakin on ollut hieman kiireita, en ole edes ehtinyt lueskella viesteja. Olen sen verran "pinnallinen" tyyppi todennakoisesti, etten pahemmin viitsi kommentoida syvallisia juttuja.

No ehka "vakavampaa" juttua on sitten se, etta olemme jarjestaneet itsellemme oman yksityisen hautausmaan ranchille...pistimme 4.5 hehtaaria syrjaan tata varten ja sinne voimme sitten itse valita haluamme ruumiit naapureiksi.
Ei tarvitse menna vieraiden ruumiiden viereen jonnekin highwayn varrelle hautausmaalle, vaan paasen kummittelemaan taalla eramaassa ja saamme lemmikitkin omaan maahan. :cool:

Kuvia ranchilta...hurvailemassa ja ampumassa Kinkun ja koirien kanssa:
http://pix.etusivu.net/new/126_2666.jpg

Jaana2
29 March 2004, 22:17
Viime aikoina taallakin on ollut hieman kiireita, en ole edes ehtinyt lueskella viesteja. Olen sen verran "pinnallinen" tyyppi todennakoisesti, etten pahemmin viitsi kommentoida syvallisia juttuja.

Sama täällä "todennäköisesti" :rollin:

katrijo
30 March 2004, 08:31
Minä nautin kun saan lukea teidän Etusivulaisten kommentteja asiasta kuin asiasta. Meidän elämämme on tällä hetkellä hyvin erilaista kuin siellä 'länsimaissa' bruukaa olevan. Luen kirjoituksia ja vaikka en tunne ns.koti-ikävää sinne Suomeen, kaipaan 'länsimaisia' kontakteja.
Myönnän, olen kovinkín syvällinen ihminen, pohdin, mietin ja luen. Mutta toisaalta olen pinnallinen, en jaksa edes kohteliaisuuttani olla kiinnostunut asioista tai ihmisistä jos se ei ole minua.
Saan päänsäryn, kommenteista : Nyt ne muslimit tulivat eurooppaan meita sinne tappamaan. oh'hoijaa ja tuo kommentti on opiskelleen ja maailmalla asuneen ystävämme suusta joka tuli viikko sitten meille kylään. Samalle sukellusreissulle. Joten en kommentoi foorumeissa ko.asiaa.
******Lintuja meillä piisaa, en vain tieda niiden nimiä ja olen lähinnä kiinnostunut viskomaan niitä kivillä, kun pitävät aamuyöllä niin rumaa ääntä! Päivystäviä rottia kyllä myös piisaa, joita myös pyykkitupaan mennessä kivitän, joskus ihan hyvällä menestyksellä.
****** Ruokaa laitan ja kaiken haen ja pesen sekä keitän ns.alusta loppuun asti. Ne Wal-Mart'it tai suomen essot eivät ole näille kulmille vielä löytäneet.
****** Nyt täytyy jatkaa possun rib-luiden keittämistä, sitten marinaadiin ja illalla grillaillaan niitä. Ja perunatkin ovat pesemättä..... Illalla täytyy ruokkia vieraat. Onneksi äitini on edelleen apunani.
hmmm....en tykkää kun kirjoitin kuin elämääni ja pinnallisuuttani puolustellen.Mutta mitaan en ota pois. Nyt osallistutaan, vai mitä pulut!

Tero
30 March 2004, 14:01
Kiitokset Sinikalle. voin vain syyttää tylsää duunia, jossa on näitä 5 minuutin välitaukoja aika paljon. Chattiin en kuitenkaan päivällä ehdi. Pomo on tossa seuraavassa labrassa. Tosin tän viikon matkalla. ;)

Jaana2
30 March 2004, 14:10
Etusivun pojat ovat kaikki omalla tavallaan ihan mielenkiintoisia. Ei kai täällä tulisi käytyä edes, jos ei kiinnostaisi. Yhtään "häirikköä" tai ignoorattavaa en ole koskaan huomannut, ne jutut ovat sitten muissa chateissa ja muilla palstoilla, siksi muissa en pahemmin viihdykään.

Täällä on kivan aikuismaista juttelua ja leppeää menoa. Hyviä linkkejä usein, sekä monenlaista neuvoa ja vinkkiä olen täältä saanut, kuin myös muutaman oikein hyvän ystävän.

Kiitti Villelle palstan pidosta. Tämä uusi versio on aivan mainio :)

Puppe
30 March 2004, 14:23

Tämä onkin riskialtista. Ei tiedä onko tämä turhan kyyninen asenne, mutta mielestäni siinä asettaa ihan turhaan itsensä likoon, jos netin kasvottomassa nikki-keskustelussa rupeaa kovin syvällisiä pohtimaan... Joissain asioissa sitä selkeästi kaipaisi lähtökohdaksi "face-to-face" kommunikaation.

Vesa
30 March 2004, 14:26
Katrijo sanoo : Nyt ne muslimit tulivat eurooppaan meita sinne tappamaan. oh'hoijaa ja tuo kommentti on opiskelleen ja maailmalla asuneen ystävämme suusta joka tuli viikko sitten meille kylään.

Ystävälläsi on siis tietoa ja kokemusta. ;) Vaikka olisikin pinnallinen, se ei muuta maailmassa vallitsevia olosuhteita. Siinä käy vain niin, että todellisuus iskee jonakin päivänä päähän kuin 10kg leka.

Vaikka Katri toi tuon esimerkin niin en nyt tällä tarkoita Katria, vaan yleensä pinnallisia ihmisiä, joita ei kiinnosta todellisuus. He haluavat olla omissa mielikuvissaan, elää haaveissa, ottamatta kantaa muuhun kuin teepussikeskusteluihin.

katrijo
30 March 2004, 14:33
:thunder: Vesa; ma olen huono kirjoittamaan, kun toi lukihäiriö painaa päälle. Ystävämme ei ole niin pinnallinen kuin minä, joka saan pääsäryn siitä,kun jokainen olettaa muslimien olevan euroopan tuhooja!!!!! Mitäs siihen sanot, härhämhäää :devil:

Vesa
30 March 2004, 14:40
Katri, jos katsot terrori tilastoja niin yli 90% terroristeista on Ahmetteja, joilla on koraani kainalossa.

Mitäs sanot tähän ? :shock: :nut: :cool:

katrijo
30 March 2004, 14:55
:glasses: , pusi pusi Vesa, mitäs siihen sanot . :saint:
Joo, näinhän se näyttää olevan, mutta suurin osa heista on myös Saudi-Arabiasta joilla näyttää olevan suuria ongelmia maan sisällä. Eli suuri eriarvoisuus kansalaisten kesken ja Brittien-Ranskalaisten jälkeen jättämät suuret ongelmat synnyttivät tuon suuren ja levottoman Saudi-Arabian ja Irakin. Olen levännyt viikon sukellusten ansiosta, joten.......asiaa voidaan puida meileissani. :rollin: :nut: :glasses:

Sipriina
20 January 2005, 17:14
Minä olen tässä hieman miettinyt näitä meidän Etusivun poikia. Kun ovat niin vakavia! Aina vaan jankataan uskonnosta, homoista ja politiikasta. Mikä kumma siinä on? Onko se geeneissä vai onko se miesten luonnevika? Miksei joskus puhuta jostakin keveämmästä ja hauskasta, taikka ainakin jostain muusta kuin näistä puhkikuluneista asioista joita me tytöt ei aina enää jakseta edes lukea.

Väitänkin siis että Etusivun pojat ovat jämähtäneet paikoilleen eivätkä muusta uskalla keskustella kuin tutusta ja turvallisesta. Potku heille peppuun ja liikkeelle... :D Kertokaapa vaikka mitä yörasvaa käytätte? Tai kuinka parta kasvaa? Taikka minkälaista on olla mies nykyajan maailmassa? Onko akkavaltaa olemassa? Miten mies kokee keski-iän? Aiheitahan nyt on hyvänen aika..... Eli töpinäksi miehet ja vaihtelua foorumiin!

Allekirjoittaa Sipriina... joka nyt varmaan saa sapiskaa.... but I'm not scared! :D

Nille
20 January 2005, 17:21
Ette te naiset näköjään ymmärrä miehiä yhtään sen paremmin kuin miehet naisia.

Hemppa
20 January 2005, 17:26
Tulee mieleen juttu joka koskee ainakin omaa isääni: kun mulle itselleni sellanen lasten vedettävä soittorasia oli sellaisenaan oikein mukava, isäni halusi avata sen ja tutkia miten se toimii. Tarkkana miehenä hän myös kokosi sen takaisin toimivaksi, eikä jättänyt osia hajalleen, kuten esim. armas mieheni olisi hyvin saattanut tehdä. :devil:

Kertokaapa vaikka mitä yörasvaa käytätte?Curél. ;)Tai kuinka parta kasvaa?Turhan nopeasti. Jos haluaa olla siisti, on pakko ajaa parta joka päivä. Olen myös huomannut, että Kari Mokko -partani (joka oli palannut takaisin noin 10 päivää sen jälkeen kun ajoin sen pois joulukuun alkupuolella), on siisteimmän näköinen kun ajan sen partaleikkurin asetuksella #2. #1 on liian lyhyt, ja #3 on liian pitkä. Ongelma on se, että parta pitää trimmata joka päivä, sillä #2 + yksikin päivä kasvua on taas liian pitkä. Taikka minkälaista on olla mies nykyajan maailmassa?Ei valittamista... ihan hyvin menee, kiitos kysymästä :).Onko akkavaltaa olemassa?Riippuu siitä, miten sen määrittelee. Usein paremman puolen tekemien päätösten vetoamista pidetään »insensitive», mutta se saattaapi olla tämän USA:n Etelän juttuja (vaimo on Fort Worthista kotoisin). Toisaalta tärkeämmistä päätöksistä keskustellaan ja päätetään aika tasapuolisesti, joten »akkavalta», jos sitä on, rajoittuu pienempiin, jokapäiväisempiin asioihin.Miten mies kokee keski-iän?En tiedä, en ole vielä ihan keski-iässä. Joka tapauksessa »keski-ikä» on yhteiskunnan muodostama »construct». En aio pitää keski-iän kriisiä, esimerkiksi. Pitää vain jatkaa niiden asioiden tekemistä ja tutkimista, jotka kiinnostavat ja/tai jotka katson hyviksi.

Noita esimerkkikeskustelunaiheita ei tietenkään varmaan kuulunut quotata ja vastata niihin kirjaimellisesti, mutta... :D

Tuomo
20 January 2005, 17:49
Ette te naiset näköjään ymmärrä miehiä yhtään sen paremmin kuin miehet naisia.

Hyvin sanottu siellä takarivissä! :D

Olen myös huomannut, että Kari Mokko -partani...

Olen näköjään onnistunut lanseeraamaan yleisempään käyttöön Kari Mokko -parta-termin. Mitähän itse Kari Mokko sanoisi, jos tietäisi? :D

Mihin muuten tarvitaan yörasvaa? Eikös se nyt ole ihan sama, kuinka hirveältä sitä näyttää pimeässä?

Vesa
20 January 2005, 18:02
Minä olen tässä hieman miettinyt näitä meidän Etusivun poikia. Kun ovat niin vakavia! Aina vaan jankataan uskonnosta, homoista ja politiikasta. Mikä kumma siinä on? Onko se geeneissä vai onko se miesten luonnevika? Miksei joskus puhuta jostakin keveämmästä ja hauskasta, taikka ainakin jostain muusta kuin näistä puhkikuluneista asioista joita me tytöt ei aina enää jakseta edes lukea.Mies luotiin ensin, varustettiin aivoilla ja vastuuntunnolla. Vaimo tehtiin miehen kylkiluusta eikä hänelle annettu päävastuuta vakavista kysymyksistä.

Toki vaimollekin luotiin aivot, mutta ei Heavy Duty käyttöön, vaan juttemaan kevyistä asioista. Riittääkö tämä vastauksesksi vaio pitääkö vielä tarkentaa?
Väitänkin siis että Etusivun pojat ovat jämähtäneet paikoilleen eivätkä muusta uskalla keskustella kuin tutusta ja turvallisesta. Potku heille peppuun ja liikkeelle... :D Kertokaapa vaikka mitä yörasvaa käytätte? Tai kuinka parta kasvaa? Taikka minkälaista on olla mies nykyajan maailmassa? Onko akkavaltaa olemassa? Miten mies kokee keski-iän? Aiheitahan nyt on hyvänen aika..... Eli töpinäksi miehet ja vaihtelua foorumiin! Väittää voi mitä vain. Maailmassa on ollut joitakin naisdiktaattoreita, ja sieltäkö sitä oppia on haettu ? Keski ikä alkaa heti iskeä päälle kun lukee tällaisia yllä olevia kommentteja.

Jos nyt jotakin kiinnostaa, niin mulla on Boss ja Swiss Army pullot hammastahnan vieressä. Partaa ajetaan joka aamu ja parturissa käydaan kerran kuukaudessa. Eilen viimeksi.

Ota nyt Sipriina kattilat kaapista ja ala kokkaamaan simasuulle illallista , pihvejä, perunoita riisiä ja salaattia. Sitten kahvit päälle ja aseta TV remote control sellaiseen paikkaan , että se on simasuun käden ulottuvilla. Ja katso vielä sitten ettei mitään puutu.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Mihin muuten tarvitaan yörasvaa? Eikös se nyt ole ihan sama, kuinka hirveältä sitä näyttää pimeässä?"Yörasva" on jotain, mitä naiset käyttävät. Minä kutsun sitä "kosteusvoiteeksi". Käteni ovat usein kauhean kuivat ja päiväsaikaan en viitsi juuri laittaa niihin kosteusvoidetta (trackball menee likaiseksi :D), joten usein laitan jotain kosteusvoidetta käsiin ennen nukkumaanmenoa.

Tuomo
20 January 2005, 18:17
Käteni ovat usein kauhean kuivat ja päiväsaikaan en viitsi juuri laittaa niihin kosteusvoidetta

Ahaa, kyseessä ei olekaan siis mikään kasvoihin pantava kemikaali, jota myydään Pariisissa 648 dollarin litrahinnalla.

Toki vaimollekin luotiin aivot, mutta ei Heavy Duty käyttöön, vaan juttemaan kevyistä asioista.Lucretialta tulisi pannusta jos mainitsisin tuollaista ;). Minusta naisten ajattelu/päättelykyky on lähinnä erilainen kuin miesten. Jotkut naiset on »airheaded» peroksidi-bimboja, mutta toisaalta pidän esim. vaimoni älykkyyttä arvossa. Tylsäksi kävisi, jos sitä vain itse olisi älykäs ;) :D.

Ahaa, kyseessä ei olekaan siis mikään kasvoihin pantava kemikaali, jota myydään Pariisissa 648 dollarin litrahinnalla.Varmaan jotain sellaistakin on saatavilla, mutta arvelen, että käytännössä $15/l maksava Nivea tai Curél ajaa saman asian :).

Vesa
20 January 2005, 18:54
Lucretialta tulisi pannusta jos mainitsisin tuollaista ;). Minusta naisten ajattelu/päättelykyky on lähinnä erilainen kuin miesten. Jotkut naiset on »airheaded» peroksidi-bimboja, mutta toisaalta pidän esim. vaimoni älykkyyttä arvossa. Tylsäksi kävisi, jos sitä vain itse olisi älykäs ;) :D.

Ville, joskus asiat täytyy "kirkastaa" oman terveyden uhallakin. ;) Jos laittaisin juttuihini aina tuon ;) merkin, niin jutut menisi toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Kaikkihan täällä tietää, että pidän naiseläjiä kuin kukkaa kämmenellä, mutta joskus täytyy puolustautua kuin nurkkaan ahdistettu susi.

Minäkin pidän vaimoni älykkyyttä, musikaalista ja taiteellista lahjakkuutta suuressa arvossa, samoin kuin täsmällisyyttä, ahkeruutta, aikaisin heräämistä ja monia muita asioita tuon lisäksi. Tuon myös tämän vaimolle tiedoksi.

tiajohanna
20 January 2005, 19:12
:rollin:

Mahtaakohan olla tuuria vai lahjakkuutta, etteivät Etusivun miehet ole naimisissa "air-headed" peroksidi-bimbojen kanssa
(niillä on muuten kai aika hyvä menekki)? Kuka valitsi kenet?

Nille
20 January 2005, 19:23
Rasvakeskustelu kiinnostaa, koska käyn uimassa useita kertoja viikossa. Kumma juttu, että iho kuivuu sitä enemmän, mitä enemmän sitä kastelee.

Myös naisille suosittelen kosteusvoiteita, koska se pehmeyttää ihoa ja tekee sen miellyttäväksi hypistellä. Luulisin ainakin.

Marianne
20 January 2005, 19:27
Ja miehistä ei löydy sellaisia joilla on ilmaa pää täysi? :rolleyes: :laugh:

Tero
20 January 2005, 19:33
ei se ole ilmaa miehillä, se on kaljaa

Jaana2
20 January 2005, 19:36
Myös naisille suosittelen kosteusvoiteita, koska se pehmeyttää ihoa ja tekee sen miellyttäväksi hypistellä. Luulisin ainakin.

Hehhehehehehee :rollin: :rollin: Miellyttäväksi hypistellä...

Nille
20 January 2005, 19:44
Kun pitelee tyttöä kädestä, heti huomaa onko kosteusvoidetta käytetty vai ei.

tiajohanna
20 January 2005, 19:50
Niin sen huomaa pojistakin. Toiset on kuin raastinrautoja kun niitä halaa :shock: Ainakin jos se Mokko-sänki on liian lyhyt. ;)

Jaana2
20 January 2005, 20:07
Mutta jos miehellä on pehmeät kädet, ei sekään hyvä. Etenkin jos minun käsiä pehmeämmät. Yök. On se hyvä että pidetään ihosta huolta, mutta ei saa olla miehellä enemmän rasvapurkkeja kuin minulla. Turn off...

Tuomo
20 January 2005, 20:10
Toiset on kuin raastinrautoja kun niitä halaa :shock: Ainakin jos se Mokko-sänki on liian lyhyt. ;)

On se Luojan lykky, ettei minun tarvitse kysyä keneltäkään, saako kasvattaa partaa!

hollerissaelaja
20 January 2005, 20:17
Kertokaapa vaikka mitä yörasvaa käytätte?
Yörasvaa heh... Mobil Ykköstä.
Tai kuinka parta kasvaa?
Pärstänahasta ulospäin, toistaiseksi. Onneksi.
Taikka minkälaista on olla mies nykyajan maailmassa?
No tänne Holleriin ei ole vielä nykyaika saapunut, mutta kai se ihan kliffaa on.
Onko akkavaltaa olemassa?
Joissain asioissa kai. Ei ole vaivaksi asti ollut.
Miten mies kokee keski-iän?
Kalju ja kaljamaha kasvaa, muuten jyrää ihan kuin nuorna poikana.

No siinähän se. Nyt sitten takaisin homopolitiikkaan.

Mutta jos miehellä on pehmeät kädet, ei sekään hyvä. Etenkin jos minun käsiä pehmeämmät. Yök. On se hyvä että pidetään ihosta huolta, mutta ei saa olla miehellä enemmän rasvapurkkeja kuin minulla. Turn off...Joo, yksi purkki riittää; näin talvisaikaan helposti vaan [ilman jotain keinotekoista rasvaa] käsien iho kuivuu niin, että esim. peukalon pää halkeilee haavoiksi asti :shock:.

Tero
20 January 2005, 20:31
Voin sen verran paljastaa että en käytä käsirasvaa. Mutta kantapäihin tarttee rasvaa laittaa talvella, iho halkeilee. Se on semmosta kun on yli 45 vuotias.

Voin sen verran paljastaa että en käytä käsirasvaa. Mutta kantapäihin tarttee rasvaa laittaa talvella, iho halkeilee. Se on semmosta kun on yli 45 vuotias.Peukaloiden ihon halkeilu johtunee sitten kai siitä, että olen »melkein 35-vuotias»... tai sitten se johtuu Dieetti-Cokiksen juonnista ;).

Lokari
20 January 2005, 23:37
Käsirasvan lisäksi pojat käyttävät muitakin voiteita. Tämmöinen tuli vastaan Googlettamalla:

Kysymys: Minun peniksessä on alkanut esiintyä hilseilyä. Hilseilyä on esiintynyt jo noin puolen vuoden ajan ja sitä on koko peniksessä, vaikka rasvaan penikseni pävittäin kosteusvoiteella. Viittaako oireet johonkin sairauteen ja miten sitä voisi hoitaa? Muualta ihoni on aivan normaali ja vastaavaa ei ole ennen ollut.
Äijä
Vastaus: Hilseily johtuu ihon kuivumisesta ja hoitona saippuapesujen vähentäminen ja perusvoide. Kutinaan tarvittaessa mieto kortisonivoide.
Hannu-Pekka HapponenPaljon muitakin samantapaisia kysymyksiä ja vastauksia on täällä (http://www.psori.fi/Vastauspalstat/Intiimit/index.php).

Itse en ole koskaan käyttänyt muita rasvoja kuin voita ja margariinia (non-hydrogenated!) leivän päällä ja vaseliinia polkupyörän kettingissä, mutta kelle tahansa pojalle voi tulla tarve vaikka huulirasvan käyttöön kun huulet rohtuu. Naisillahan noita rasvoja on vaikka mihin tarkoitukseen, mutta niistä me pojat emme mittään tiedä :rolleyes:

Tero
21 January 2005, 00:19
Kirjailija Anna-Leena Härkönen kirjoitti jossain lehdessä kerran yleisvoiteesta. Kauhistuttava ajatus, vaikka kaikissa voiteissa on lähes sama sisältö. Eihän nainen nyt samasta purkista voi laittaa yläpäähän ja alapäähän. ;)

Iik.. hilseilevä penis!! Kuulostaa epämiellyttävältä! Varmaan joku ihottuman tyyppinen kysyjällä (penis-psoriasis? :D).

Noniin... nyt tähän ketjuun saatiin vähän keskusteluakin aikaiseksi! ;) :rolleyes: :rollin:

Sipriina
21 January 2005, 15:01
No enpä osannut aavistaa että kun tästä asiasta motkotin niin päädyttäisiin hilse-peniksiin! :shock: :rollin:

Etusivun Niksi Pirkalle, elikä Vesalle, hieman informaatiota.....

Miehen kylkiluusta todellakin luotiin nainen, luomakunnan kuningatar, se kauniimpi osapuoli. Jumala loi meidät naiset teille miehille kova-äänisiksi ja se onkin se maailman tärkein tehtävä. Miehille täytyy olla koko ajan kailottamassa kuinka asiat hoidetaan ja kuinka maailman lait toimivat, ilman meidän jupinaa suurin osa miehistä urheasti kuukahtaisi toivottomaan kasaan. Esimerkkejä:

- Kuinka monen miehen vaimo/vaimoke/ ostaa miehen kalsarit ja sukat? Tiedättekö te edes omaa kokoanne? Kun aika usein liioittelette.... :rollin: :o

- Kuinka moni mies muistaa perheen, suvun ja ystävien syntymäpäivät, anniversaries ja muut tärkeät merkkipäivät?

- Miehillä ei ole värisilmää eikä muutakaan tyylitajua kodin sisustamisessa. "No joo, kyll' toi kelpaa...." on se vakiovastaus. Ja kuinka moni nainen on ripustanut tikkataulun keittiön oveen???? :shock: :rolleyes: Kysyn vaan!

- Kuinka moni mies tietää mikä on punaisen piffin rasvapitoisuus tai maidon hiilihydraattiarvo? Kolestrooliin kuukahtaisitte joka mies ilman meidän tyttöjen hellää huolenpitoa.

Esimerkkejä olisi vaikka huru mykke Veskuseni. Joten ole sinäkin kiltti poika ja mene taputtamaan mamman päätä, ja kiitä häntä siitä että ohjaa sinua hellästi kuin vanhaa laivaa näillä elämän valtamerillä.

---- Villekö se mainitsi jossain paistinpannuista?..... Meillä lensi kerran, ei nyt ihan simasuuhun mutta puutarhaan kumminkin. Mutta se onkin jo sitten ihan oma tarinansa........

Lissu
21 January 2005, 15:42
Voi, kun minua naurattaa nuo sinun juttusi Sipriina!
:rollin:

Jotenkin tuli tuosta paistinpannusta mieleen meidänkin rauhallisesta kotoosta yksi juttu.
Yleensä en heittele mitään, mutta siinä tapauksessa olikin pinna kireällä. :shock:
Olen antanut lupauksen kuin vedenpaisumus stoorissa. Ei enää tule niin tapahtumaan. ;)

Tuomo
21 January 2005, 15:47
Ilman miehiä naisilla olisi tällaisia ongelma:

- Naiset eivät osaisi lukea, koska Gütenberg keksi kirjapainotekniikan, joka mahdollisti lukutaidon leviämisen rahvaan pariin.

- Naiset eivät voisi muistaa tärkeimpien sukulaisten syntymäpäiviä, koska nykyaikainen kalenteri on miesten kehittelemä. Varsinkaan suomalaisia nimipäiviä ei olisi mahdollista juhlistaa, koska kalenterin nimipäiviä ylläpitää Suomessa yksi mies (http://www.helsinki.fi/%7Ekiviniem/index.html).

- Naisille kokkaaminen olisi ylivoimaisen vaikeaa, koska kansainväliset mittajärjestelmät ovat pääosin miesten kehittelemiä. Naiset eivät voisi siis jakaa keskenään reseptejä, koska kukaan ei tietäisi, paljonko on desilitra jauhoja.

- Samasta syystä naiset eivät osaisi myöskään ostaa lapsilleen oikeankokoisia sukkia, koska yhteinäisiä standardeja sukkien koon määrittelyyn ei olisi.

- Ja ennen kaikkea: naiset eivät voisi hurpattaa omiaan Etusivulla, koska yhden miehen perustamaa Etusivua ja yhden miehen keksimää WWW:tä ei olisi olemassa.

Esimerkkejä olisi vaikka kuinka paljon, Sipriina.

Tero
21 January 2005, 15:48
Kalsarit sukat ja housut ostan itse. Paidat ostaa vaimo postitse, kun mulla on pitkät kädet ja en ole kuitenkaan LARGE.

marric
21 January 2005, 16:06
Paidat ostaa vaimo postitse, kun mulla on pitkät kädet ja en ole kuitenkaan LARGE.

:rolleyes: Hmm, olisitkohan n. mallia 16 - 35-36?

Vesa
21 January 2005, 16:35
Hyvähän Sipriinan on pauhata kun on lukenut oppinsa miesten kirjoittamista kirjoista.

hyvää viikonloppua toivoo nimimerkki Rasvapitoinen Hiilihydraatti.

Tero
21 January 2005, 16:42
:rolleyes: Hmm, olisitkohan n. mallia 16 - 35-36?

Odota kun mä käyn peilistä katsomassa, revin kaulusta ylös.
..
..
..

..
16/35 lukee.. :D

Sipriina
21 January 2005, 17:21
IIIIIIIKKKKKK! :rollin: Hurputtaa, sanoo Tuomo! Ihanhan tuo rupeaa silmille hyppimään, nuori pojankloppi! :wry: Ja mitä tulee kommentteihisi.... Pyh, pyh ja pyh. Tässä nähdään että sinulla on vielä paljon oppimista naisista, kultaseni. Ei naiset mitään mittaa tarvitse, silmä- ja sormituntumalla se kaikki menee. Kun leivon pullaa niin sinne heitän jauhoja sekaan kunnes taikina tuntuu sopivalta ja ihan hyvää tulee. Ja naisethan kuule osaa lukea vaikka rivien välistä jos sikseen tulee, so there! Se myönnettäköön että Etusivua ei olisi ilman meidän ihanaa Villeä, mistä hänelle kiitos ja halaus. Ja olkootkin että joku miehen ketale keksi WWW... sillä oli varmaan niin paljon aikaa istua peffallaan ja miettiä WWW-juttuja, kun hänen vaimokkeensa piti muun maailman liikenteessä ja kantoi sapuskankin nenän eteen. :rolleyes:

Joko Rasvapitoinen Hiilihydraatti on ajanut partansa?..... Hyvää viikonloppua sinnekin!

Tero
21 January 2005, 17:35
Ilman miehiä naisilla olisi tällaisia ongelma:

- Naiset eivät osaisi lukea, koska Gütenberg keksi kirjapainotekniikan, joka mahdollisti lukutaidon leviämisen rahvaan pariin.
.
Niin mutta kun Gutenbergin vaimo parsi sukat ja ruokki miehen, helppo sitä oli keksiä kirjapainoja. :rolleyes:

Kimppu
21 January 2005, 20:37
:revin kaulusta ylös.

mina jo ihmettelin etta onko terollakin se kompleksi

Kimppu
21 January 2005, 20:52
:Peukaloiden ihon halkeilu

sinkin puute, ota sinkkikelaattia 35-45 mg paivassa ja 1 tai 2mg kuparia

:Peukaloiden ihon halkeilu

sinkin puute, ota sinkkikelaattia 35-45 mg paivassa ja 1 tai 2mg kupariaPitää kokeilla.

...revin kaulusta ylös.mina jo ihmettelin etta onko terollakin se kompleksi:D San Franciscossa taidekoulussa filmieditoinnin opettaja piti usein pikeepaidan kauluksia pystyssä. Minä en [silloin] tiennyt, että se on, ahem, samanlainen 'viesti' kuin [miehillä] sormus pikkusormessa tai korvakoru toisessa korvassa. Joka tapauksessa aina silloin tällöin käveltiin porukalla koulun käytävällä muina miehinä keskustellen, kaikilla kaulukset ylhäällä kun ko. opettaja käveli ohi. :rollin:

Jani
21 January 2005, 21:15
Ei naiset mitään mittaa tarvitse, silmä- ja sormituntumalla se kaikki menee. Kun leivon pullaa niin sinne heitän jauhoja sekaan kunnes taikina tuntuu sopivalta ja ihan hyvää tulee.
Totta turiset. Mä yritin tehdä tänään lettuja kaikkien tieteen ja taiteen sääntöjen mukaan käyttäen vanhaa koulun keittokirjaa. Samalla sivulla oli ylempänä pannukakun ohjeet ja alhaalla lettujen. No tietenkin mä luin ensin niitä pannareiden ohjeita ja heitin reilummalti sokeria, kun huomasin vahingon tapahtuneen ja käänsin katseen vähän alemmas. Miksi kaikki voi olla niin vaikeeta. :cry: :rolleyes:

Kimppu
21 January 2005, 22:03
:kaulukset ylhäällä

niin, tuota, unohdin mainita etta minulla oli pienena lukihairio

Tero
21 January 2005, 23:00
:kaulukset ylhäällä

niin, tuota, unohdin mainita etta minulla oli pienena lukihairio
Älä nyt Kimppu pahastu, on vähän sisäpiirin vitsi. Mutta parantuiko se sinkillä vai kuparilla?
:nut:

Kimppu
21 January 2005, 23:16
: parantuiko se

ainoa keino oli vieda potilas ensiapuun ja injektioneulalla tyhjentaa verisuoni

Tero
22 January 2005, 12:47
Kimppu on taas *enigma*.

cosmichd
22 January 2005, 22:04
: parantuiko se

ainoa keino oli vieda potilas ensiapuun ja injektioneulalla tyhjentaa verisuoni

??? Tuli tuosta injektioneulasta mieleen: anoppi kertoi saaneensa lääkäriltä semmoisen ensiapuruiskun allergiakohtauksen varalta. Oli sitten tuntunut hänestä, että allergiakohtaus tulee, ja hän kaivoi ruiskuneulan esille. Ruiske piti pistää pakaraan, tai reiteen. Siinä kiireessä jotenki oli ruisku päässyt kääntymään, ja hän pisti itseään...peukaloon. Vielä neula jotenkin taittui, että appiukon piti se kiskaista irti. No kyllä se lääke ilmeisesti niinkin tehosi. :rolleyes:

sinkin puute, ota sinkkikelaattia 35-45 mg paivassa ja 1 tai 2mg kupariaMikä on »kelaatti» englanniksi? »Picolinate»?

Kuparia ei kannata syödä liikaa, muuten se käyttäytyy raudan tapaan:Most people receive sufficient amounts of the mineral copper in their diet, and too much copper can produce free radicals in a similar manner to iron. However, individuals consuming over 50 mg of zinc daily and/or a high level of fructose are advised to supplement their diet with 2 mg copper several times per week.

Tero
01 February 2005, 12:08
Kelaatti= chelate
se selostaa muun kuin metallin osaa molekyylissä
esim ruoka-aineissa sallittu lisä-aine EDTAon kelaattina kun se sitoo metalleja

Tero
03 February 2005, 18:51
On taas pojat saaneet takkiinsa. Ja tytöt ei ymmärrä poikia.
For thousands of years, women have asked themselves: What is the deal with guys, anyway? What are they thinking? The answer, of course, is: virtually nothing. Deep down inside, guys are extremely shallow.

But that has not stopped Dave Barry from writing an entire book about them. If you're a guy--or if you're attempting to share a remote control with one--you need this book, because it deals frankly and semi-thoroughly with such important guy issues as:
Scratching....

...10. When is it okay to throw away a set of veteran (old) underwear?
a. When it has turned the color of a dead whale and developed new holes so large that you're not sure which ones were originally intended for your legs.
b. When it is down to eight loosely connected underwear molecules and has to be handled with tweezers.
c. It is never ] okay to throw away veteran underwear. A real guy checks the garbage regularly in case somebody -- and we are not naming names, but this would be his wife -- is quietly trying to discard his underwear, which she is frankly jealous of, because the guy seems to have a more intimate relationship with it than with her.

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0449910261/103-0201232-7836648

M@rko77
07 September 2008, 11:37
Pitäisikö meidän aloittaa etusivun tyttöjen analysointi? :pfppt:

Tuomo
07 September 2008, 12:10
Tuomo : Etusivun tuleva kuuluisuus. Kirjoittaa joskus tulevaisuudessa blockbusteriin käsikirjoituksen ja me vanhukset köpöttelemme kävelykeppeinemme ensi-iltaan salamavalojen loisteessa. Puhumme maailmanlehdistölle Tuomon hämärästä menneisyydestä ja George Clooneykin pyytää vanhan ryppyisen Sipriinan nimikirjoitusta!

Näin neljän vuoden jälkeen on sanottava, ettei minusta ole vieläkään tullut elokuvakäsikirjoittaja, joskin yritän lehtiteksteissäni viljellä kaunokirjallista ja elokuvatyylistä ilmaisua parhaani mukaan.

Ja tuo kuuluisuushan on niin suhteellista aina.