View Full Version : Vuokra-asunto/huone Fuengirolasta?
MindBender
20 December 2002, 08:58
Olen menossa työharjoitteluun Fuengirolaan 7.2-31.5.2003 ajaksi. Osaisiko kukaan kertoa, mistä saisin vuokrattua asunnon/huoneen itselleni? Mistä minun kannattaa niitä kysellä?
kösse
22 December 2002, 05:07
Jos asut Suomessa nyt, osta tai tilaa Rautakirjasta muutama numero Espanjassa ilmestyviä suomenkielisiä lehti - Olé ja Espanjan Sanomat- ja hae netistä Espanjan suomenkielisiä yhteyksiä vaikka Mádridin Suomen suurlähetystön sivujen kautta. On myös erilaisia asunnonvälitysfirmoja ja he yleensä löytyvät e.m. yhteyksillä.
MindBender
22 December 2002, 11:08
Juu, asun vielä Suomessa. Ja olen menossa juuri sinne Espanjan Sanomiin työharjoitteluun. Siinä lehdessä oli minun ilmoitus, että halutaan vuokrata asunto/huone, mutta ei ole yhteydenottoja tullut. Olen kysynyt myös muutamista välitystoimistoista, mutta aika huonolla menestyksellä.
Onkohan netissä sitten mhdollisesti jotain muita linkkejä vielä minkä kautta voisin asuntoa kysellä. Täältä Suomesta käsin asunnon vuokraaminen on aika hankalaa. Tai jos jollakin on Fuengirolassa jotain yhteyksiä niin ottakaa ihmeessä yhteyttä. Olisin kiitollinen.
kösse
22 December 2002, 13:13
Kysypä Artolta tai Riitalta ES:sta löytyykö Apartamientos Kristiestä huonetta? Olisi lyhyt työmatka. Menen sinne ensi kuun alussa, jolloin voin hoitaa asiaasi paikan päällä. Kyllä asunto aina löytyy. Helmi-maaliskuu on aina vähän kiereämpää, joten hieman kauempaakin metron varrelta voi ottaa. Huhti-toukokuu on helpompaa, sillä muuttolinnut ovat matkanneet jo Suomeen ja asuntoja vapaana enemmän. Jos löydät Kristien puhelinnumeron, siellä on suomenkielinen henkilö vastaanotossa. Mailaan tuttavilleni Fuengirolaan ja laitan heidät töihin.:allright:
MindBender
22 December 2002, 18:20
Minäpäs kysyn Artolta vielä tuosta huoneesta. Ja suuret kiitokset avusta =) !
MindBender
09 January 2003, 15:16
Alkaa jo paniikki iskeä kun ei vieläkään ole löytynyt asuntoa Fuengirolasta. Jos vaan joku tietää jotain kimppakämppää jossa on vapaata huonetta niin ilmoittakaa ihmeessä.
kösse
13 January 2003, 02:30
Olen tiedustellut myös täältä Torresta ja saan tänään jonkin vastauksen. Renfellä täällä rannalla kulku on edullista, jos et hanki autoa. Hostal Nevada puh. +34-952 468 305 ja on Fuengirolassa. Finncontact +34 952 440 255 e-mail: finncontact@finncontact.com , Huoneisto -Tampere e-mail: j-turunen@ole.com Tupasi: tupasi@teleline.es tai ritvarotinen@hotrmail.com www.enetti.com/net/tupasi Ehkä olet jo kaikki nämä käynyt ?
MindBender
13 January 2003, 09:45
Juu, kaikista noista olen jo kyselly ja monesta muustakin mutta eipä ole vielä tärpännyt. Eilen tosin eräs tyttö soitti minulle Fuengirolasta ja nyt etsimme yhdessä kimppakämppää, joten jos on tietoa edullisista kahden makuuhuoneen asunnoista niin ilmoittakaa niistäkin.
Sit semmonen että käykö muuten Espanjassa sama sähköpistoke kuin Suomessa?
kösse
13 January 2003, 13:15
[i]Originally posted by MindBender ]Juu, kaikista noista olen jo kyselly ja monesta muustakin mutta eipä ole vielä tärpännyt. Eilen tosin eräs tyttö soitti minulle Fuengirolasta ja nyt etsimme yhdessä kimppakämppää, joten jos on tietoa edullisista kahden makuuhuoneen asunnoista niin ilmoittakaa niistäkin.
Sit semmonen että käykö muuten Espanjassa sama sähköpistoke kuin Suomessa? Tänään löysin Fuengirolasta 2mh asunnon, mutta joudun tarjoamaan sitä helmikuuksi hyvälle aikaisemman varauksen tehneelle ystävälleni. Olisi härän lähellä. 650/kk. Sähköpistokkeet ovat noin? eli aika läheiset ja yleensä sopivat.
kösse
15 January 2003, 19:52
Täältä Torresta löytyisi yksiö 220 euroa/kk + sähkö. Asialla on kiiire, sillä yleensä menevät päivässä. Ilmoita, jos ei tarvitse enää hakea.
MindBender
16 January 2003, 08:19
Laitoin sinulle meiliä tuosta yksiöstä.
kösse
16 January 2003, 17:20
Vastaus lähtenyt. Moi.
MindBender
03 February 2003, 12:07
Minkälainen systeemi Espanjassa on vuokrasopimusten suhteen? Minulla piti olla se asunto erään tytön kanssa puoliksi, se oli jo luvattu meille mutta nyt sitä ei saakkaan. Eikö sopimuksilla ole mitään merkitystä vai eikö niitä edes tehdä?
Jos siis löytyy vielä edullista huonetta kimppakämpästä läheltä keskustaa niin ottakaa yhteyttä. Perjantaina on lähtö eikä asuntoa ole.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.