PDA

View Full Version : Kesätöitä Espanjasta

vmutanen
08 February 2002, 13:02
Olisimme muutaman ystävän kanssa
mielellämme menossa kesätöihin Espanjaan.
Ikähaarukka on 19-22 v.

Kenelläkään meistä ei ole ammattia,
vaan etsimme tavallisten duunarien hommia,
ts. siivousta, hotellitöitä tms.
Asuntokin on iso kysymysmerkki.
Olen kuullut, ettei työnsaanti ole
automaattista, jos vain pyrähtää paikan
päälle nuin vain.

Onko kenelläkään vinkkejä tai suoranaisesti tarjota työtä muutamalle aktiiviselle ja
avoimelle nuorelle?

Lynmar
08 February 2002, 22:01
Hei!
Olen itse menossa Espanjaan Fuengirolaan töihin kesäkuusta syyskuun loppuun, asunto olisi, mutta vuokralaiset puuttuvat -itse kun en voi maksaa 150 000pts/kk jos palkka 120 000... (asunnossa 2 mak.huon.; 4sänkyä; olohuone, keittiö+kph).
Töitä löytää kesäisin ihan mistä vaan, ei tarvitse etukäteen juurikaan suunnitella koska kysyntää on reilusti. Jos haluat(te) lisäinfoa niin mailia tulemaan! lynmar@lycos.es

vmutanen
12 February 2002, 11:58
Hei, Lynmar!

Tuosta asuntojutusta...
Oletko siis itse tulossa sinne asumaan?
Missä päin Espanjaa sijaitsee tuo mainitsemasi
paikka?
Oikeastaan olisi hyvinkin paljon kysymyksiä.
palkkatasosta jne.
Kirjoitan sinulle e-mailia mahdollisesti myö-
hemmin.
(olen koulussa tunnilla http://viestit.etusivu.net/old/smile.gif

Lynmar
14 February 2002, 10:00
Moro!
...
Joo, olen tulossa itse, kesäkuu-syyskuu eli 4 kk.(eli periaatteessa alivuokralaisia haussa). Fuengirola sijaitsee aivan etelä-Espanjassa Costa del Solilla, loistopaikka kesäisin vaikka talvella aika hiljaista.(kävin just 3vkoa sitten).
Palkkatasosta sen verran että itelläni oli viime kesänä yhdessä baarissa 120 000 pts/kk eli noin 4000mk mikä aika hyvä loppujenlopuksi kun katsoo hintatasoa noin yleisesti, enkä tulevana kesänäkään sen vähemmällä palkalla töitä lähtisi tekemään. Atk-alalla yms.tosin palkka on tuplasti enemmän..ja raksahommista en oikeestaan tiedä, jos ei tajua pyytää tarpeeksi, niin voi olla aika nihkeetä...

No anyway, kirjotteles mahd. pian!

Linda

[This message has been edited by Lynmar (edited February 14, 2002).]